Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 14:56Hej..
Apropå denna där "kille som kör med ett ben och inga händer!"
Så körde jag lite rundtramp på trainer i dag och fy fn va jobbigt det är. Hur i H fixar han det där, på rulle, kan man undra?Vänligen
P.
Hej..
Apropå denna där "kille som kör med ett ben och inga händer!"
Så körde jag lite rundtramp på trainer i dag och fy fn va jobbigt det är. Hur i H fixar han det där, på rulle, kan man undra?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 15:29efter att ha nosat runt på youtube så hamnade "rullar" genast "livsfarliga saker jag inte tänker pröva" listan.
efter att ha nosat runt på youtube så hamnade "rullar" genast "livsfarliga saker jag inte tänker pröva" listan.
Quote from j sollerman on 22 January 2008, 15:40Hur menar du med rundtramp? Brukar du inte "dra" runt fötterna?? Du kanske borde börja träna på de så kommer du cykla snabbare.
Hur menar du med rundtramp? Brukar du inte "dra" runt fötterna?? Du kanske borde börja träna på de så kommer du cykla snabbare.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 19:56Hej kalle.
Vet inte om du sett killen på rulle, som kör ett ben runtramp + att han inte håller i styret med händerna. Han 0. släpper styret 1. hålla balansen 2. klickar loss en fot 3. kör runtramp med ett ben 4. klickar i och kör 1-4 på andra benet. Prov
Hej kalle.
Vet inte om du sett killen på rulle, som kör ett ben runtramp + att han inte håller i styret med händerna. Han 0. släpper styret 1. hålla balansen 2. klickar loss en fot 3. kör runtramp med ett ben 4. klickar i och kör 1-4 på andra benet. Prov
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 20:04P. E - Jag tror märket på cykeln och de matchande kläderna har mycket med att han fixar det att göra! 😉
P. E - Jag tror märket på cykeln och de matchande kläderna har mycket med att han fixar det att göra! 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 20:12Japp, måste det vara. För på Wilier, skulle det aldrig funka. Men vänta nu. Kör inte du på detta märke, Andreas. När lägger du upp dig;)
Vänligen
P.
Japp, måste det vara. För på Wilier, skulle det aldrig funka. Men vänta nu. Kör inte du på detta märke, Andreas. När lägger du upp dig;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 20:43Med tanke på att jag ännu inte hittat denna kläduppsättning...... 😉 så kan jag endast se brutna lemmar, stödkrage och knäckta ramrör som utgången av en sådan filminspelning. (#) 😀
Men jag kan iof tänka att den skulle vara underhållande. Får fundera på
Med tanke på att jag ännu inte hittat denna kläduppsättning...... 😉 så kan jag endast se brutna lemmar, stödkrage och knäckta ramrör som utgången av en sådan filminspelning. (#) 😀
Men jag kan iof tänka att den skulle vara underhållande. Får fundera på