Quote from Guest on 3 February 2010, 16:49Idag fick jag ett e-mail om att man kan springa för att samla in pengar till Haiti.
Jag tänkte att jag lägger ut det här så får ni läsa själva.BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=75a9d287803445dda9b39cbbd484e257.jpg&Size=
http://go.emaildire
Idag fick jag ett e-mail om att man kan springa för att samla in pengar till Haiti.
Jag tänkte att jag lägger ut det här så får ni läsa själva.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=75a9d287803445dda9b39cbbd484e257.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 16:59Häromdagen intervjuade en reporter ett gäng Haitier i Port au Prince och då sa de att världen behöver göra mer än att skicka folk som kunde hjälpa till att gräva i rasmassorna.
Någon matdistribution eller annan humanitär hjälp hade de inte sett av.För m
Häromdagen intervjuade en reporter ett gäng Haitier i Port au Prince och då sa de att världen behöver göra mer än att skicka folk som kunde hjälpa till att gräva i rasmassorna.
Någon matdistribution eller annan humanitär hjälp hade de inte sett av.
För m
Quote from ellen olsson on 3 February 2010, 17:10Röda Korset har jag lite dubier om men MSF har jag stor respekt för.
Röda Korset har jag lite dubier om men MSF har jag stor respekt för.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 19:07Haitis egen beredskap å egna resurser/budget/utbildningar för en evn katastrof av den här dignititen får en ju nästan att skita i allt....!? Börja med att kasta regeringen åt helvete tycker jag å börja om från början sen. Borde väl vara ett samspel mellan
Haitis egen beredskap å egna resurser/budget/utbildningar för en evn katastrof av den här dignititen får en ju nästan att skita i allt....!? Börja med att kasta regeringen åt helvete tycker jag å börja om från början sen. Borde väl vara ett samspel mellan
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 20:01Ok, jag tänkte mest att det kunde vara kul att vara med och springa och se det som ett lopp. Sen att pengarna oavkortat ska gå till Haiti tycker jag lät som en bra grej.
Men även om bara hälften går dit så tycker jag fortfarande att det är bra.
Jag tänker
Ok, jag tänkte mest att det kunde vara kul att vara med och springa och se det som ett lopp. Sen att pengarna oavkortat ska gå till Haiti tycker jag lät som en bra grej.
Men även om bara hälften går dit så tycker jag fortfarande att det är bra.
Jag tänker
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 22:15Det har du faktiskt rätt i Mia, bättre något än inget alls.
Det är väl mest en annan som reagerar på dessa jefvla frossare som alltid dyker upp i samband med katastrofer och nöd.
Det har du faktiskt rätt i Mia, bättre något än inget alls.
Det är väl mest en annan som reagerar på dessa jefvla frossare som alltid dyker upp i samband med katastrofer och nöd.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 23:41Nä, jag brukar reagera på det jag med. Ger också hellre till organisationer med gott rykte. Tyvärr faller ju röda korset lite där, det har varit en del konstigheter som de gjort med pengar som skulle gått till behövande.
Nä, jag brukar reagera på det jag med. Ger också hellre till organisationer med gott rykte. Tyvärr faller ju röda korset lite där, det har varit en del konstigheter som de gjort med pengar som skulle gått till behövande.
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 06:22Jobbigt att man måste vara revisor, för att veta vilka man kan skänka pengar till 🙁
Jobbigt att man måste vara revisor, för att veta vilka man kan skänka pengar till 🙁
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 08:15New York City Departement of Parks and Recreation låter ju inte direkt som en oseriös lyckosökare. Förvisso är inte alla Amerikanska myndigheter lika välkända som CIA & FBI i lilla Sverige, men det är ju ett lite tunnt kriterium för att dissa ett koncept
New York City Departement of Parks and Recreation låter ju inte direkt som en oseriös lyckosökare. Förvisso är inte alla Amerikanska myndigheter lika välkända som CIA & FBI i lilla Sverige, men det är ju ett lite tunnt kriterium för att dissa ett koncept
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 08:19Uppdrag granskning visade i förra veckan De glada svenskarna som var i Zaire och förlustade sig.
Uppdrag granskning visade i förra veckan De glada svenskarna som var i Zaire och förlustade sig.