Quote from Guest on 17 March 2009, 20:19Fler än jag har väl sett Intersports tävling "Run free now" (http://www.intersport.se/runfreenow). Jag behöver hjälp med frågorna:
1, Vilket namn är skrivet på ränderna på den ny Adidas Supernova löparskon?
2, Asics Gel ger skon en optimal stötdämpand
Fler än jag har väl sett Intersports tävling "Run free now" (http://www.intersport.se/runfreenow). Jag behöver hjälp med frågorna:
1, Vilket namn är skrivet på ränderna på den ny Adidas Supernova löparskon?
2, Asics Gel ger skon en optimal stötdämpand
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 20:29Alltså har dem skrivit fel i tävlingen?
"Tävlingsbidraget med alla rätta svar och med bäst motivering vinner två månadslöner (€ 10 000) med möjlighet att förverkliga en löpardröm. Vinnande bidrag går sedan vidare och tävlar med övriga INTERSPORT länder i
Alltså har dem skrivit fel i tävlingen?
"Tävlingsbidraget med alla rätta svar och med bäst motivering vinner två månadslöner (€ 10 000) med möjlighet att förverkliga en löpardröm. Vinnande bidrag går sedan vidare och tävlar med övriga INTERSPORT länder i
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 23:06Du får lova del i vinsten om vi skall bjuda på det. 😀
Du får lova del i vinsten om vi skall bjuda på det. 😀
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 07:39Svar:
1, Sune Mangs
2, Svartvinbärsgelé
Svar:
1, Sune Mangs
2, Svartvinbärsgelé
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 07:54Självklart får den som ger korrekt svar del av vinsten. (H)
Vågar nog inte tro på Calle
Självklart får den som ger korrekt svar del av vinsten. (H)
Vågar nog inte tro på Calle
Quote from ellen olsson on 18 March 2009, 08:021. Paula Radcliffe
2. Hubbabubba
1. Paula Radcliffe
2. Hubbabubba
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 19:49Jag brukar lita på Fredrik. Han är en klippa av kunskap.
Jag brukar lita på Fredrik. Han är en klippa av kunskap.
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 22:131.Ernist Kirschgartner...
2.Di kolhydroxidperklorium extraktkrt.....:D
1.Ernist Kirschgartner...
2.Di kolhydroxidperklorium extraktkrt.....:D
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 10:381. Glide
2. silikonlycka till!
1. Glide
2. silikon
lycka till!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 23:11Vissa förslag var sämre än andra. Tack för hjälpen Stefan!
Vissa förslag var sämre än andra. Tack för hjälpen Stefan!