Quote from Guest on 18 May 2009, 12:21Run to the Beat - Malmö är en klassisk halvmara I nytt koncept. Starten, den 15 augusti 2009, kommer att gå från Malmö Arena, Hyllie och loppet går in till Malmö stad för att sedan gå i mål inne i Malmö Arena. Livemusik kommer vara strategiskt utplacerat
Run to the Beat - Malmö är en klassisk halvmara I nytt koncept. Starten, den 15 augusti 2009, kommer att gå från Malmö Arena, Hyllie och loppet går in till Malmö stad för att sedan gå i mål inne i Malmö Arena. Livemusik kommer vara strategiskt utplacerat
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 12:31Då var det dags att planera inför nästa halvmara......
Starten går kl. 11.
Jag vet inte hur det blir med omklädning- och duschmöjligheter ännu men hade det inte varit trevligt att sammanstråla, ett funbeatgäng, allteftersom man trillar in och blir färdig
Då var det dags att planera inför nästa halvmara......
Starten går kl. 11.
Jag vet inte hur det blir med omklädning- och duschmöjligheter ännu men hade det inte varit trevligt att sammanstråla, ett funbeatgäng, allteftersom man trillar in och blir färdig
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 12:38Har precis anmält mig,verkar bli ruskigt kul stämning runt banan.Kunde inte hitta starttiden,tack för den Maria (t+)
Har precis anmält mig,verkar bli ruskigt kul stämning runt banan.Kunde inte hitta starttiden,tack för den Maria (t+)
Quote from Olof Robertson on 18 May 2009, 13:08Ah nu blev jag lite sugen 🙂 Tror att Prinsen minne är samma helg, så nu får jag ju då välja nåt av de två loppen. Det är visserligen underbart springa vid havet i Halmstad, men detta verkar ju också skoj. Hade varit jättekul träffa lite funbeatare också!
Ah nu blev jag lite sugen 🙂 Tror att Prinsen minne är samma helg, så nu får jag ju då välja nåt av de två loppen. Det är visserligen underbart springa vid havet i Halmstad, men detta verkar ju också skoj. Hade varit jättekul träffa lite funbeatare också!
Quote from Karolina Bergsten on 18 May 2009, 13:10vi ses!
vi ses!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 13:18jag har precis anmält mig - gör vi VERKLIGEN det, kikki haha (H:)
jag har precis anmält mig - gör vi VERKLIGEN det, kikki haha (H:)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:15Japp, detta blir nästa halvmara. Tror den går före halvmaran i Falsterbo/Skanör. Sprang milen förra året så man kanske får levla upp lite.
Springa i Malmö under festivalen, lär vara fasligt massa folk. Kommer också bli skitkul!!!
Japp, detta blir nästa halvmara. Tror den går före halvmaran i Falsterbo/Skanör. Sprang milen förra året så man kanske får levla upp lite.
Springa i Malmö under festivalen, lär vara fasligt massa folk. Kommer också bli skitkul!!!
Quote from Jonas Bäckstrand on 18 May 2009, 22:30AAAAhh, det här låter som ett kul lopp! Ska bara se om jag överlever Stockholm marathon först 🙂
.....................................
http://blogg.piggelina.se
AAAAhh, det här låter som ett kul lopp! Ska bara se om jag överlever Stockholm marathon först 🙂
.....................................
http://blogg.piggelina.se
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 08:08Då var man anmäld. Det ska bli kul att se om musiken kan få en under drömgränsen 100 minuter.
Då var man anmäld. Det ska bli kul att se om musiken kan få en under drömgränsen 100 minuter.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:33Tänk om man hade orkat springa så här långt....... vad roligt livet hade varit då!!
Tänk om man hade orkat springa så här långt....... vad roligt livet hade varit då!!