Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Run to the Beat - Malmö är en klassisk halvmara I nytt koncept. Starten, den 15 augusti 2009, kommer att gå från Malmö Arena, Hyllie och loppet går in till Malmö stad för att sedan gå i mål inne i Malmö Arena. Livemusik kommer vara strategiskt utplacerat

Då var det dags att planera inför nästa halvmara......

Starten går kl. 11.
Jag vet inte hur det blir med omklädning- och duschmöjligheter ännu men hade det inte varit trevligt att sammanstråla, ett funbeatgäng, allteftersom man trillar in och blir färdig

Har precis anmält mig,verkar bli ruskigt kul stämning runt banan.Kunde inte hitta starttiden,tack för den Maria (t+)

Ah nu blev jag lite sugen 🙂 Tror att Prinsen minne är samma helg, så nu får jag ju då välja nåt av de två loppen. Det är visserligen underbart springa vid havet i Halmstad, men detta verkar ju också skoj. Hade varit jättekul träffa lite funbeatare också!

vi ses!

jag har precis anmält mig - gör vi VERKLIGEN det, kikki haha (H:)

Japp, detta blir nästa halvmara. Tror den går före halvmaran i Falsterbo/Skanör. Sprang milen förra året så man kanske får levla upp lite.

Springa i Malmö under festivalen, lär vara fasligt massa folk. Kommer också bli skitkul!!!

AAAAhh, det här låter som ett kul lopp! Ska bara se om jag överlever Stockholm marathon först 🙂

.....................................
http://blogg.piggelina.se

Då var man anmäld. Det ska bli kul att se om musiken kan få en under drömgränsen 100 minuter.

Tänk om man hade orkat springa så här långt....... vad roligt livet hade varit då!!