Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 22:31Ja, loppet är under festivalen. Det är jag....nästan säker på *s*
Ja, loppet är under festivalen. Det är jag....nästan säker på *s*
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 08:38Om jag inte är helt felinformerad så är det första gången den går i Malmö. Förra året gick den i London och tror att det var första gången där.
Om jag inte är helt felinformerad så är det första gången den går i Malmö. Förra året gick den i London och tror att det var första gången där.
Quote from Olof Robertson on 25 May 2009, 08:41Om man prenumererar på Runners och har Runners Card såg jag att man hade rabatterad startavgift (tror jag iaf) och att Runners hade egen startfålla typ VIP. Så jag slängde in en prenumeration på nätet hehe. Hoppas det kommer snart, väntar med att anmäla m
Om man prenumererar på Runners och har Runners Card såg jag att man hade rabatterad startavgift (tror jag iaf) och att Runners hade egen startfålla typ VIP. Så jag slängde in en prenumeration på nätet hehe. Hoppas det kommer snart, väntar med att anmäla m
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 08:42Aha! Läste bara "Runtothebeat 2008" men nu ser jag att det står London efteråt.
Aha! Läste bara "Runtothebeat 2008" men nu ser jag att det står London efteråt.
Quote from Catharina Brattlin on 25 May 2009, 08:43Kul!! 🙂
Mitt dilemma är att välja; halvmaran eller en kryssning med Birka Princess till Åland med kollegor.
Vad hade Ni valt?
Kul!! 🙂
Mitt dilemma är att välja; halvmaran eller en kryssning med Birka Princess till Åland med kollegor.
Vad hade Ni valt?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 08:50Sylvia! Beror nog på i vilket forum du frågar men här är ju svaret enkelt! 😀
Sylvia! Beror nog på i vilket forum du frågar men här är ju svaret enkelt! 😀
Quote from Catharina Brattlin on 25 May 2009, 09:03Jenny, förresten, Du behöver nog inte oroa Dig för att där blir få löpare.
Jag hade samma tanke inför Bromölla Halvmarathon i höstas, efter att ha kutat både varvet och Stlm HM. Hur skulle jag fixa ett smålopp rent mentalt utan publik eller medlöpare?? V
Jenny, förresten, Du behöver nog inte oroa Dig för att där blir få löpare.
Jag hade samma tanke inför Bromölla Halvmarathon i höstas, efter att ha kutat både varvet och Stlm HM. Hur skulle jag fixa ett smålopp rent mentalt utan publik eller medlöpare?? V
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 11:06Klart det blir Malmö Sylvia,jag ska ju oxå dit 😉
Klart det blir Malmö Sylvia,jag ska ju oxå dit 😉
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 17:11tror det kommer vara mycket puplik. festival o allt. nån som sett eller vet något om banan?
tror det kommer vara mycket puplik. festival o allt. nån som sett eller vet något om banan?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 18:19Här är banan:
http://www.runtothebeat.se/Route-Map.pdf
Här är banan: