Quote from Olof Robertson on 2 June 2009, 08:13Tycker det är mycket märkligt att man inte kan fixa så man har tillgång till omklädningsrummen på arenan - när man nu ändå har målgång och så där? Dåligt faktiskt. Alla bor ju faktiskt inte i Malmö, de borde vara mer måna om att locka andra löpare också!
Tycker det är mycket märkligt att man inte kan fixa så man har tillgång till omklädningsrummen på arenan - när man nu ändå har målgång och så där? Dåligt faktiskt. Alla bor ju faktiskt inte i Malmö, de borde vara mer måna om att locka andra löpare också!
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 08:30Ja det verkar ju kasst. De borde sätta upp provisoriska duschtält åtminstone.
Ja det verkar ju kasst. De borde sätta upp provisoriska duschtält åtminstone.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 06:25Nytt mail till arr
"Tack för det snabba svaret.
Har ni något tips hur man kan lösa duschproblemet?"Och snabbt svar
"I dagsläget har vi ingen lösning på duschmöjligheter men vi tittar på det och hoppas ha en lösning tills evenemanget."
Nytt mail till arr
"Tack för det snabba svaret.
Har ni något tips hur man kan lösa duschproblemet?"
Och snabbt svar
"I dagsläget har vi ingen lösning på duschmöjligheter men vi tittar på det och hoppas ha en lösning tills evenemanget."
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:18(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:20Jag hade tänkt springa men detta verkar vara rätt dåligt organiserat. Att inte ens erbjuda duschar vilket är det mest elementära tycker jag. Så jag kommer med största sannolikhet inte springa det.
Jag hade tänkt springa men detta verkar vara rätt dåligt organiserat. Att inte ens erbjuda duschar vilket är det mest elementära tycker jag. Så jag kommer med största sannolikhet inte springa det.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:21Och jag har kanske lösningen till deras problem 😀 prata med dem igår...
Och jag har kanske lösningen till deras problem 😀 prata med dem igår...
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:24tell tell tell!
tell tell tell!
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:25Du vet ju var jag jobbar 😉
Du vet ju var jag jobbar 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:26jo, tänkte nog inte att du skulle ta oss alla med dig hem - var de intresserade, alltså?
jo, tänkte nog inte att du skulle ta oss alla med dig hem - var de intresserade, alltså?
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:31Nej då hade ni ju fått åka alldeles för långt innan vi duschat även om de hade vart trevligt 😀
Ja, han skulle titta på det. De har något liknande själv uppe i stockholmstrakten. Men det beror på hur många stationer de måste ha. Men vi tittar på de o h
Nej då hade ni ju fått åka alldeles för långt innan vi duschat även om de hade vart trevligt 😀
Ja, han skulle titta på det. De har något liknande själv uppe i stockholmstrakten. Men det beror på hur många stationer de måste ha. Men vi tittar på de o h