Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 12:29Var jobbar du?
Var jobbar du?
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:48På ett företag som har massa duschar och nära malmö (landskrona)
På ett företag som har massa duschar och nära malmö (landskrona)
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 17:48Vi kan ju "jogga ner" till beachen efteråt och bada?
Vi kan ju "jogga ner" till beachen efteråt och bada?
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 18:52Intressant idé (t+)
Intressant idé (t+)
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 19:00En idé med duscharna är att prata med Heleneholms if om man kan duscha hos dom (klubben kommer garanterat ha öppet, dessutom så är dom "hjälparangörer" )
Ligger ca. 2-4km från arenan. 😉Dessutom inga duschar fenomen har jag ju råkat ut för när jag spran
En idé med duscharna är att prata med Heleneholms if om man kan duscha hos dom (klubben kommer garanterat ha öppet, dessutom så är dom "hjälparangörer" )
Ligger ca. 2-4km från arenan. 😉
Dessutom inga duschar fenomen har jag ju råkat ut för när jag spran
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:54Good point, csaba!
Good point, csaba!
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 23:13Jag funderar på att anmäla mig, verkar var ett kul lopp, men jag ska springa midnattsloppet här i Göteborg veckan efter. Fixar man bägge? (Sprang Göteborgvarvet iår och var bra seg i benen flera dagar efteråt..)
Duschproblemet slippet jag iaf, då bror mi
Jag funderar på att anmäla mig, verkar var ett kul lopp, men jag ska springa midnattsloppet här i Göteborg veckan efter. Fixar man bägge? (Sprang Göteborgvarvet iår och var bra seg i benen flera dagar efteråt..)
Duschproblemet slippet jag iaf, då bror mi
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 00:04Detta är givet. Lätt upplagt för en kanondag och fest. 2,1 mil till musik, bad i havet, dusch på http://www.aq-va-kul.com/ och sedan festival på kvällen!!!
Sedan hur långt man pallar återstår ju att se =)
Detta är givet. Lätt upplagt för en kanondag och fest. 2,1 mil till musik, bad i havet, dusch på http://www.aq-va-kul.com/ och sedan festival på kvällen!!!
Sedan hur långt man pallar återstår ju att se =)
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 01:12Midnattsloppet i Göteborg hade visst duschmöjligheter i nära anslutning till målområdet. Nämligen i omklädningsbyggnaden i bortre hörnet av Heden, duschade där och det var ganska folktomt vill jag minnas.
Midnattsloppet i Göteborg hade visst duschmöjligheter i nära anslutning till målområdet. Nämligen i omklädningsbyggnaden i bortre hörnet av Heden, duschade där och det var ganska folktomt vill jag minnas.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 06:11Det är konstigt fredrik.
jag både tittade, frågade fuktionärer och så stod det på deras hemsida att det inte fanns.
Det är konstigt fredrik.
jag både tittade, frågade fuktionärer och så stod det på deras hemsida att det inte fanns.