Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 15:06🙁
🙁
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 17:00@Mikael
Var kommer informationen ifrån? Länk?
@Mikael
Var kommer informationen ifrån? Länk?
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 17:35http://newsdesk.se/pressroom/subito/pressrelease/view/run-to-the-beat-staells-in-302881
Plus mail till anmälda löpare.
http://newsdesk.se/pressroom/subito/pressrelease/view/run-to-the-beat-staells-in-302881
Plus mail till anmälda löpare.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 21:06@Erik jag fick mailet i middags...
@Erik jag fick mailet i middags...
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 21:28För få anmälda?
För få anmälda?
Quote from Catharina Brattlin on 17 June 2009, 21:49Vad f-n!! Vilken katastrof! Nu får man åka på den däringa Ålandskryssningen med kollegorna iaf!! :@
😉
Vad f-n!! Vilken katastrof! Nu får man åka på den däringa Ålandskryssningen med kollegorna iaf!! :@
😉
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 21:50hahaha Sylvia - crap.
hahaha Sylvia - crap.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 08:53Enligt artikel i Sydsvenskan idag så var ca 1000 anmälda, och det hade behövts 4000 för att det skulle gå runt.
Det känns ju ändå som om de gett upp lite väl tidigt. Är det inte ofta som anmälningarna till sådana här lopp kommer in i en rätt strid ström d
Enligt artikel i Sydsvenskan idag så var ca 1000 anmälda, och det hade behövts 4000 för att det skulle gå runt.
Det känns ju ändå som om de gett upp lite väl tidigt. Är det inte ofta som anmälningarna till sådana här lopp kommer in i en rätt strid ström d
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 09:16Själv hade jag också tänkt att anmäla mig (och varit inne på sajten för att göra det flera gånger). Men sajten har hela tiden kännts som "halvfärdig", t ex starttid var svår att hitta, mycket "mer information kommer senare" etc.
Dessutom hade man en myck
Själv hade jag också tänkt att anmäla mig (och varit inne på sajten för att göra det flera gånger). Men sajten har hela tiden kännts som "halvfärdig", t ex starttid var svår att hitta, mycket "mer information kommer senare" etc.
Dessutom hade man en myck
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 09:35Verkligen uselt. Ska man hålla i ett lopp får man ta risken att för få deltagare anmäler sig.
Verkligen uselt. Ska man hålla i ett lopp får man ta risken att för få deltagare anmäler sig.