Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Låter ju underligt. Har för mig att det stod någonting sånt här på hemsidan, omklädningen är begränsad, så lämna den helst till de långväga löparna och ni som bor i närheten byt om hemma. (inte ordagrant)
Minns jag inte fel dressade vi om där innan loppet

Tror att du tänker på Sylvesterloppet eller var det öppet även på Midnattsloppet?

Jag tänker då springa både i Malmö och Göteborg, Eureka. Det är bara att bita ihop!

Det stämmer, "omklädning begränsat och inga dush möjligheter" (så stod det på Midnattsloppet Gtb´s. hemsida, när jag tänker efter).
Och eftersom jag körde själv (från Malmö) och var tvungen att vara tidig (pga. Stadium stängde kl.18.00, för att hämt

Ojoj, jag är verkligen sugen på Run to the beat! Men klarar jag det om jag endast sprungit 12 km i nuläget? :S

Är det grymt jobbigt..? 🙂

Men kära Matilda, det är ju gott om tid att förlänga dina löpsträckor! 🙂
.....och det gör du lämpligt genom att dra ner på tempot och springa längre.

Jag har inte sprungit det förut, men banan ska vara ganska flack.

Är det nån som har koll på hur många vätskestationer där finns?

Jag har ju uppenbarliga problem att få i mig vätska om där är för många. (H)

Fö är jag så lyckligt lottad att min storebror bor i Malmö, och sist jag kollade hade han dusch...:-)

Inställt!!

Bäste löpare,

Vi måste tyvärr meddela att vi ställer in halvmarathonloppet Run to the Beat i Malmö 2009.

“Denna typ av storskaliga evenemang kräver en väsentlig investering i uppstartsskedet. Givet det nuvarande ekonomiska klimatet har vi

:@ där gick de åt helsefyr...

Attans!!!