Quote from Olof Robertson on 18 June 2009, 09:58Men - katastrofalt dåligt tycker jag. Håller med ang hemsidan, mkt som "kommer senare" och jag har också väntat med att anmäla mig. Trist!
Men - katastrofalt dåligt tycker jag. Håller med ang hemsidan, mkt som "kommer senare" och jag har också väntat med att anmäla mig. Trist!
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 10:09Har inte problemet varit som de skriver, kanske lite mellan raderna, att de satte igång processen lite försent? Det är ju nu arr. skulle gå ut med lopp inför 2010. Ja, ja, hur som helst så är det till att bevaka att pengarna kommer tillbaka.
Har inte problemet varit som de skriver, kanske lite mellan raderna, att de satte igång processen lite försent? Det är ju nu arr. skulle gå ut med lopp inför 2010. Ja, ja, hur som helst så är det till att bevaka att pengarna kommer tillbaka.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 11:00Jag fick dåliga vibbar av detta loppet från början så det gjorde att jag inte var intresserad. Jag är inte helt förvånad att det blev inställt.
Jag fick dåliga vibbar av detta loppet från början så det gjorde att jag inte var intresserad. Jag är inte helt förvånad att det blev inställt.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 12:29Hej! Jag hade tänkt springa och såg verkligen fram emot det. Men, men... en kompis till mig som också var anmäld hittade det här loppet http://www.prinsensminne.se/ som går av stapeln samma dag i Halmstad. Rundan ser härlig ut längs havet. 🙂 Det är en 1/
Hej! Jag hade tänkt springa och såg verkligen fram emot det. Men, men... en kompis till mig som också var anmäld hittade det här loppet http://www.prinsensminne.se/ som går av stapeln samma dag i Halmstad. Rundan ser härlig ut längs havet. 🙂 Det är en 1/
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 12:39Prinsens minne låter som ett utmärkt alternativ. Tyvärr bor ju inte mina syskon i Halmstad utan i Malmö och jag hade ju tänkt att hälsa på dem då jag skulle ner för att springa Runtothebeat 🙁 Men man kan kanske göra både och! 🙂
Prinsens minne låter som ett utmärkt alternativ. Tyvärr bor ju inte mina syskon i Halmstad utan i Malmö och jag hade ju tänkt att hälsa på dem då jag skulle ner för att springa Runtothebeat 🙁 Men man kan kanske göra både och! 🙂
Quote from Olof Robertson on 18 June 2009, 13:46Ja ni är jättevälkomna till Halmstad!! För mig blir det kanske det loppet istället eftersom jag ju bor här :o) Men är inte säker. Banan är iaf jättefin utmed havet. Sprang milen förrförra året men har inte provat halvmaran, tror de har ändrat lite i banst
Ja ni är jättevälkomna till Halmstad!! För mig blir det kanske det loppet istället eftersom jag ju bor här :o) Men är inte säker. Banan är iaf jättefin utmed havet. Sprang milen förrförra året men har inte provat halvmaran, tror de har ändrat lite i banst
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 17:13Eller så cyklar man Bjäre Runt, dagen efter 🙂
Eller så cyklar man Bjäre Runt, dagen efter 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 19:16Som gammal marathon-arrangör (6 st Kolarmora Marathon + ett Månkarbo Marathon.) så tappar man ju hakan. Ställa in ett lopp med 1 000 anmälda.???????
Ja jag förstår faan i mig inte motivet..gör ni.?? Minskar magen så drar man väl åt svångremmen lite mera..
Som gammal marathon-arrangör (6 st Kolarmora Marathon + ett Månkarbo Marathon.) så tappar man ju hakan. Ställa in ett lopp med 1 000 anmälda.???????
Ja jag förstår faan i mig inte motivet..gör ni.?? Minskar magen så drar man väl åt svångremmen lite mera..
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 22:21345:- kostade det, Run to the Beat alltså.
345:- kostade det, Run to the Beat alltså.
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 11:05Tycker de va riktigt CRAP! att de ställdes in!
Pengarna skulle väl gå till gager oxå för banden som skulle spela? Men sånt måste man ju informera om innan, att loppet blir av under förutsättning att x antal anmäler sig? Mycket dåligt arrangemang tycker
Tycker de va riktigt CRAP! att de ställdes in!
Pengarna skulle väl gå till gager oxå för banden som skulle spela? Men sånt måste man ju informera om innan, att loppet blir av under förutsättning att x antal anmäler sig? Mycket dåligt arrangemang tycker