Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hepp,

Jag åker till Köpenhamn ett par dagar och söker tips om trevliga rundor om 10 - 15 km. Jag bor på hotell Scandic Webers, alldeles i närheten av centralstationen.

Eventuella tips om bra affärer att köpa nya löparskor och -kläder mottages även tacks

Vissa hotell har eller kan ge tips på löprundor. Själv fick jag en karta med 4 olika runder i handen när jag bodde på Danska hotel Svendborg i förra veckan. Det slutade dock ändå med att jag sprang efter eget huvud, gick på tiden, vände efter 30 minuter o

Den här rundan på dryga 6 km runt nån park hade du redan sett och ratat för att den är för kort eller :)? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=29073

Egebæksvang Skov är fint har jag hört men det ligger ju i Helsingörstrakten. För långt bor

AMRM: Klockrent. Till och med jag bör kunna hitta runt den, även om jag för säkerhets skull tar GPSen på armen.

Att shoppa loss i Danmark med svaga svenska kronor låter inte ekonomiskt smart... använd din tid till att turista till fots i stället! Jag brukar leta fram några turistiska mål och springa till dem i stället för runtrunt i nån park när jag är nånstans.

Shopping i Danmark är rätt tveksamt i dagens läge även om Bikebuster, Webike och några butiker till har en del att erbjuda. Löparskor och löparkläder skulle jag dock inte köpa i Danmark.

Jag har ju jobbat på Webers... tror inte de lär ha fler rundor att rekommendera än den här: spring runt "sjöarna". Det är inte en lång runda, den springs i trafik (över vissa stora korsningar) men går runt ett långt vattenstråk (5 stora kvarter) med grusg

Hemma igen.

De där sjöarna var inte så dumma. Drygt sex kilometer runt varav fyra grusväg. Tyvärr finns det en hel del korsningar med rödljus att stanna för samt mycket trafik runt omkring. Välbesökt runda, dock. Jag stötte till och med på en barfotalöpa