Quote from Guest on 1 August 2014, 00:11Jag har prövat RunnerUp ett tag och tycker den fungerar bra för mig att ladda upp pass till FunBeat.
I samma app kan man länka även till andra sajter och få sina pass uppladdade dit samtidigt.
Vore kul att höra andras tankar och hur appen funkar för er
Jag har prövat RunnerUp ett tag och tycker den fungerar bra för mig att ladda upp pass till FunBeat.
I samma app kan man länka även till andra sajter och få sina pass uppladdade dit samtidigt.
Vore kul att höra andras tankar och hur appen funkar för er
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 00:21Den appen hade jag missat. Skall testas.
Den appen hade jag missat. Skall testas.
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 08:50Hinner ni springa också. 😉
Har ännu ej laddat ner en enda applikation.
Fast jag har ju ej TV, ej heller telefon.
Jäkla bakåtsträvare är vad jag är. 😉
Hinner ni springa också. 😉
Har ännu ej laddat ner en enda applikation.
Fast jag har ju ej TV, ej heller telefon.
Jäkla bakåtsträvare är vad jag är. 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 12:46Jag kör också med RunnersUp och gillar den skarpt. Mäter bra också.
Nackdelen är att inte manuellt kunna lägga till egna simpass.
Jag kör också med RunnersUp och gillar den skarpt. Mäter bra också.
Nackdelen är att inte manuellt kunna lägga till egna simpass.
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 13:24Jag tycker den fungerar jättebra till löpning.
Jag tycker den fungerar jättebra till löpning.
Quote from Funbeat user on 2 August 2014, 23:27Appar är ju toppen K-G! Och du har ju massor i datorn. 😉
Jag har gjort ett intervallpass på Garmin Connect som jag överfört till RunnerUpp men tyvärr så registrerades inte vilopassen med någon sträcka, vilket verkar galet(Det står 0). När jag har använt
Appar är ju toppen K-G! Och du har ju massor i datorn. 😉
Jag har gjort ett intervallpass på Garmin Connect som jag överfört till RunnerUpp men tyvärr så registrerades inte vilopassen med någon sträcka, vilket verkar galet(Det står 0). När jag har använt
Quote from Funbeat user on 3 August 2014, 12:53Hej Running Cloud,
Det där skulle kunna vara en bugg (lite otydlig beskrivning).
Skulle du kunna öppna en issue på github https://github.com/jonasoreland/runnerup/issues
Och där attatcha din workout. (tex. genom att maila den till dig själv, "Share Work
Hej Running Cloud,
Det där skulle kunna vara en bugg (lite otydlig beskrivning).
Skulle du kunna öppna en issue på github https://github.com/jonasoreland/runnerup/issues
Och där attatcha din workout. (tex. genom att maila den till dig själv, "Share Work
Quote from Funbeat user on 3 August 2014, 15:10Jonas tack för en fantastisk app! Jag har ett problem där en startat aktivitet studsar tillbaks till "paused" mode. Jag skriver mer på github.
Jonas tack för en fantastisk app! Jag har ett problem där en startat aktivitet studsar tillbaks till "paused" mode. Jag skriver mer på github.
Quote from Funbeat user on 3 August 2014, 16:12Ok Jag har också skrivit in den. Nu skall jag bara klura ut hur jag får över passet till github eller skall jag maila det till dig Jonas?
Edit:
Vill du ha det som .gpx eller .tcx
Ok Jag har också skrivit in den. Nu skall jag bara klura ut hur jag får över passet till github eller skall jag maila det till dig Jonas?
Edit:
Vill du ha det som .gpx eller .tcx
Quote from Funbeat user on 3 August 2014, 17:00Är det en Android app? Hittar den inte i Appstore
Är det en Android app? Hittar den inte i Appstore