Quote from Funbeat user on 5 August 2014, 09:45Hans: Ja, det är en android app
RunningCloud: Jag vill inte ha aktiviteten utan workout:en,
den som du skapat på connect.garmin. Om du går till manage workouts
så kan du dela en workout via mail./Jonas
Hans: Ja, det är en android app
RunningCloud: Jag vill inte ha aktiviteten utan workout:en,
den som du skapat på connect.garmin. Om du går till manage workouts
så kan du dela en workout via mail.
/Jonas
Quote from Funbeat user on 15 September 2014, 12:33Uppdatering/reklam: Nu finns stöd för RECOVERY som är som REST men gps-loggas.
/Jonas
Uppdatering/reklam: Nu finns stöd för RECOVERY som är som REST men gps-loggas.
/Jonas
Quote from Funbeat user on 15 September 2014, 14:26Kanon Jonas! (t+)
Hittade lite nytt under Advanced settings
Kanon Jonas! (t+)
Hittade lite nytt under Advanced settings
Quote from Funbeat user on 26 September 2014, 22:29Riktigt bra app och kanon att ha då funbeats egna är mycket bristfällig. Jag har dock problem med att den ibland tappar kontakten med pulsbandet och då hittar den inte detta igen om inte passet stoppas och sparas. Händer inte alltid, men ofta. Någon som k
Riktigt bra app och kanon att ha då funbeats egna är mycket bristfällig. Jag har dock problem med att den ibland tappar kontakten med pulsbandet och då hittar den inte detta igen om inte passet stoppas och sparas. Händer inte alltid, men ofta. Någon som k
Quote from Funbeat user on 28 September 2014, 20:49Hej, jag har också problem med det ibland. Jag reggar en bugg på det så får vi se
https://github.com/jonasoreland/runnerup
Hej, jag har också problem med det ibland. Jag reggar en bugg på det så får vi se
https://github.com/jonasoreland/runnerup
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 22:53Av någon anledning verkar inte det senaste passet från Runnerup kommit fram till Funbeat. Det har laddats upp men jag kan inte se det här och jag vet inte riktigt hur jag skall göra för att ladda upp det igen. Det var faktiskt så att det redan var två pas
Av någon anledning verkar inte det senaste passet från Runnerup kommit fram till Funbeat. Det har laddats upp men jag kan inte se det här och jag vet inte riktigt hur jag skall göra för att ladda upp det igen. Det var faktiskt så att det redan var två pas
Quote from Funbeat user on 1 May 2016, 22:34Undrar om Funbeat gjort någon ändring för det är enda kontot som dagens aktivitet inte kunde laddas upp till? Någon annan som har det problemet?
Undrar om Funbeat gjort någon ändring för det är enda kontot som dagens aktivitet inte kunde laddas upp till? Någon annan som har det problemet?
Quote from Funbeat user on 2 May 2016, 13:25Alla har problem att ladda upp till funbeat sedan i lördags (tror jag det var)
Funkar varken att ladda upp foton eller pass (.fit, tcx, garmin connect...)
Alla har problem att ladda upp till funbeat sedan i lördags (tror jag det var)
Funkar varken att ladda upp foton eller pass (.fit, tcx, garmin connect...)
Quote from Funbeat user on 2 May 2016, 14:50Ok, såg att det var andra trådar men har inte kollat på det än. Ja det kan ju hänga ihop.
Tack -AT-
Ok, såg att det var andra trådar men har inte kollat på det än. Ja det kan ju hänga ihop.
Tack -AT-
Quote from Funbeat user on 3 May 2016, 10:01Uppladdningsproblemet ska vara åtgärdat nu.
Uppladdningsproblemet ska vara åtgärdat nu.