Quote from Guest on 6 November 2008, 22:03Det är otroligt långa svarstider på Funbeat. Från ett klick på en länk eller en knapp, tils ny webbsida visas, tar oftast 15-30 sekunder. Varje gång. Och så blir det dubbelposter eller felmeddelanden.
Detta sker bara på kvällarna, men är tillräckligt irr
Det är otroligt långa svarstider på Funbeat. Från ett klick på en länk eller en knapp, tils ny webbsida visas, tar oftast 15-30 sekunder. Varje gång. Och så blir det dubbelposter eller felmeddelanden.
Detta sker bara på kvällarna, men är tillräckligt irr
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 22:13Å vad reggar du då? Kast med litet piller *fniss*.
Å vad reggar du då? Kast med litet piller *fniss*.
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 22:16Ja, det går verkligen segt nu, det kan ta 30 sekunder att komma till nästa olästa inlägg. Det tar också lång tid att registrera pass, håller på med att lägga in 100 pushups i efterhand, det går l å n g s a m t ...
Ja, det går verkligen segt nu, det kan ta 30 sekunder att komma till nästa olästa inlägg. Det tar också lång tid att registrera pass, håller på med att lägga in 100 pushups i efterhand, det går l å n g s a m t ...
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 22:17Upplever samma sak ikväll jag också. Med långa svarstider alltså. Men annars brukar det gå riktigt snabbt.
Upplever samma sak ikväll jag också. Med långa svarstider alltså. Men annars brukar det gå riktigt snabbt.
Quote from Elias Engqvist on 6 November 2008, 22:24Det har varit så de senaste dagarna men så fort ger man väl inte upp?
Det har varit så de senaste dagarna men så fort ger man väl inte upp?
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 22:29Jag tycker också att det varit segt de senaste dagarna. Men tidigare har det inte varit ngt problem som jag har märkt av.
Jag tycker också att det varit segt de senaste dagarna. Men tidigare har det inte varit ngt problem som jag har märkt av.
Quote from Galderma Fritidsförening on 6 November 2008, 22:35Ja inte tar det några 15-30 sekunder för mig att ladda sidor på funbeat... Det gör det aldrig, tycker det går riktigt bra 99 gånger av 100 faktiskt. Har fått error en gång när jag reggat ett träningspass men det var ju bara att försöka igen så funkade det
Ja inte tar det några 15-30 sekunder för mig att ladda sidor på funbeat... Det gör det aldrig, tycker det går riktigt bra 99 gånger av 100 faktiskt. Har fått error en gång när jag reggat ett träningspass men det var ju bara att försöka igen så funkade det
Quote from Camilla Höög on 6 November 2008, 23:18Nu går allt snabbt. Belastningen är nog låg nu efter 22-23 på kvällen.
Jag har inte riktigt tänkt på det. Mest Funbeatande gör jag under arbetstid och sent på kvällarna så jag missar väl de värsta perioderna.
Nu går allt snabbt. Belastningen är nog låg nu efter 22-23 på kvällen.
Jag har inte riktigt tänkt på det. Mest Funbeatande gör jag under arbetstid och sent på kvällarna så jag missar väl de värsta perioderna.
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 23:20Ja jag håller med, vid 22-tiden var det supertrögt så jag lyckades få in min första dubbelpost (yippie!), men nu går det galant.
Ja jag håller med, vid 22-tiden var det supertrögt så jag lyckades få in min första dubbelpost (yippie!), men nu går det galant.
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 09:20Det stämmer, under vissa tider på kvällarna är det hög belastning och det kan gå långsamt ibland. Jag jobbar hårt på att lösa det dock! De värsta problemen ska snart vara avhjälpta.
Det stämmer, under vissa tider på kvällarna är det hög belastning och det kan gå långsamt ibland. Jag jobbar hårt på att lösa det dock! De värsta problemen ska snart vara avhjälpta.