Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 18:01Gööt Olle!
Under tiden kan hälften av de som läser denna tråd se till att regga sina pass någon annan tid än just mellan 21:45-22:15.
22:30 går det tex väldigt geschwint Bruse!
Gööt Olle!
Under tiden kan hälften av de som läser denna tråd se till att regga sina pass någon annan tid än just mellan 21:45-22:15.
22:30 går det tex väldigt geschwint Bruse!
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2008, 19:24Men då ligger jag å kramar kudden.
Men då ligger jag å kramar kudden.
Quote from Catharina Brattlin on 7 November 2008, 19:26På nätterna går det ruskigt fort. 🙂
På nätterna går det ruskigt fort. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2008, 19:28Sylvia: det är läge för fri tolkning på det där.
Sylvia: det är läge för fri tolkning på det där.
Quote from Catharina Brattlin on 7 November 2008, 19:37Du har tolkningsföreträde, Bruse!
Du har tolkningsföreträde, Bruse!
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2008, 20:25Tack!
Var det lika skönt för dig som för mig?
Tack!
Var det lika skönt för dig som för mig?
Quote from Catharina Brattlin on 7 November 2008, 20:35Bruse, om Du inte har upptäckt det än, så är Du faktiskt i "Så fungerar Funbeat"-tråden och INTE i "Singel"-tråden!
F ö jobbar jag på nätterna. Så visst, det kan vara skönt att ha lite lägre arbetsbelastning ibland. Absolut! 🙂
Bruse, om Du inte har upptäckt det än, så är Du faktiskt i "Så fungerar Funbeat"-tråden och INTE i "Singel"-tråden!
F ö jobbar jag på nätterna. Så visst, det kan vara skönt att ha lite lägre arbetsbelastning ibland. Absolut! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2008, 21:07Är jag vilse i pannkakan? Förlåt mig.
Är jag vilse i pannkakan? Förlåt mig.
Quote from Catharina Brattlin on 7 November 2008, 21:09Förmodligen.
No worries! 🙂
Förmodligen.
No worries! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2008, 21:10Halvhög på morfin, men tror inte jag behöver mer.
Halvhög på morfin, men tror inte jag behöver mer.