Quote from Guest on 29 April 2009, 06:52Efter ett kortare uppehåll på en vecka (överansträngning??) så har jag äntligen kunnat löpa på igen.
Och ikväll var jag riktigt motiverad att testa ett lättare "tävlingstempo" på en milslinga i terräng... Tiden blev 51:29 med en sista km på 4:16!!!!!!!!!
Efter ett kortare uppehåll på en vecka (överansträngning??) så har jag äntligen kunnat löpa på igen.
Och ikväll var jag riktigt motiverad att testa ett lättare "tävlingstempo" på en milslinga i terräng... Tiden blev 51:29 med en sista km på 4:16!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 07:02Superkompensation!
Superkompensation!
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 09:41Grattis! Du är nu officiellt biten av löpningsflugan. Ge det ett halvår sedan kommer du kasta dig in i framfotslöpningstrådarna med hull och hår...
Grattis! Du är nu officiellt biten av löpningsflugan. Ge det ett halvår sedan kommer du kasta dig in i framfotslöpningstrådarna med hull och hår...
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 11:44Njut av känslan, den infinner sig kanske 2-3 ggr/år om du har tur. Go e den i alla fall! 🙂
Njut av känslan, den infinner sig kanske 2-3 ggr/år om du har tur. Go e den i alla fall! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:36GRATTIS, och välkommen i detta löpfenomen. Känner mej som träningsnarkoman, men när det kör ihop sej i vardagen så blir en veckas vila som balsam för kroppen. Kroppen (min iaf) säger till när det blir "dags" igen. Pirret i kroppen och rastlöshet är ett te
GRATTIS, och välkommen i detta löpfenomen. Känner mej som träningsnarkoman, men när det kör ihop sej i vardagen så blir en veckas vila som balsam för kroppen. Kroppen (min iaf) säger till när det blir "dags" igen. Pirret i kroppen och rastlöshet är ett te