Quote from Guest on 23 January 2012, 12:38Jag söker en jogginkompis i Malmö, som ligger på ungefär samma nivå som mig, eller kan tänka sig att va lite av en dragare alternativt sänka sig till min nivå någon/några gånger i veckan
Jag har efter ett längre uppehåll nyss börjat springa igen och ska v
Jag söker en jogginkompis i Malmö, som ligger på ungefär samma nivå som mig, eller kan tänka sig att va lite av en dragare alternativt sänka sig till min nivå någon/några gånger i veckan
Jag har efter ett längre uppehåll nyss börjat springa igen och ska v
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 12:48Hej Anette,
Lite svårt att veta när du inte skriver vilket tempo du önskar:)
Mvh
Daniel
Hej Anette,
Lite svårt att veta när du inte skriver vilket tempo du önskar:)
Mvh
Daniel
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 13:02Oj förlåt! Glömde det i all hast.
Jag är en långsamjoggare just nu. Ca 7min-tempo men inte några längre sträckor, utan runt 5km. I år har de varit som längst 11km men mycket lägre tempo, runt 8
Oj förlåt! Glömde det i all hast.
Jag är en långsamjoggare just nu. Ca 7min-tempo men inte några längre sträckor, utan runt 5km. I år har de varit som längst 11km men mycket lägre tempo, runt 8
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 13:05Hej igen,
Ok. Jag joggar i tempo 3:50 - 5:30 så det är nog lite för stor skillnad. Lycka till i sökandet. Man ser ju folk överallt i den här stan så det borde inte vara några problem:)
Mvh
Daniel
Hej igen,
Ok. Jag joggar i tempo 3:50 - 5:30 så det är nog lite för stor skillnad. Lycka till i sökandet. Man ser ju folk överallt i den här stan så det borde inte vara några problem:)
Mvh
Daniel
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 19:05Nej Daniel, vi är nog absolut inte kompatibla i spåret. Så väntar och hoppas att någon är det
Nej Daniel, vi är nog absolut inte kompatibla i spåret. Så väntar och hoppas att någon är det
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 20:06Hej Annette!
Simklubben RAN har en triathlon-avdelning och de brukar vara ute på löprundor. Kan du inte ta kontakt med dem? Finns säkert medlemmar som håller olika tempo där och som kan vara roliga och trevliga löpkompisar!? Kolla in deras hemsida via SK
Hej Annette!
Simklubben RAN har en triathlon-avdelning och de brukar vara ute på löprundor. Kan du inte ta kontakt med dem? Finns säkert medlemmar som håller olika tempo där och som kan vara roliga och trevliga löpkompisar!? Kolla in deras hemsida via SK
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 17:33Tack Linnea, men nog inte riktigt det jag söker. Men tack för tipset
Tack Linnea, men nog inte riktigt det jag söker. Men tack för tipset
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 20:28Hej Annette,
Jag började springa för två år sedan, orkade då springa 3 km i lååångsamt tempo. En dag när jag var och sprang i Pildammarna råkade jag springa på en av tjejerna som sedan var med och startade triathlon-sektionen i Simklubben Ran. Jag var lå
Hej Annette,
Jag började springa för två år sedan, orkade då springa 3 km i lååångsamt tempo. En dag när jag var och sprang i Pildammarna råkade jag springa på en av tjejerna som sedan var med och startade triathlon-sektionen i Simklubben Ran. Jag var lå
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 21:47Hej.
Jag är på väg tillbaka efter struliga vader och benhinnor, just nu är tempot ungefär som ditt och det kommer jag nog behöva hålla ett tag framöver tills benen är med mig igen. Jag är själv ute efter någon som hjälper till att dra ut mig från soffan
Hej.
Jag är på väg tillbaka efter struliga vader och benhinnor, just nu är tempot ungefär som ditt och det kommer jag nog behöva hålla ett tag framöver tills benen är med mig igen. Jag är själv ute efter någon som hjälper till att dra ut mig från soffan
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 17:53Hej Manuel
De tycker jag låter som en bra idé.Jag PMar dig mitt nummer
Annette
Hej Manuel
De tycker jag låter som en bra idé.
Jag PMar dig mitt nummer
Annette