Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 15:02Som sagt, simma aldrig ensam. Det finns inget tillfälle då man absolut måste ta ett OW pass själv, händer det något är man tacksam om man är i en grupp om minst 2-3 pers.
Satsa då på att lägga ett pass i bassäng istället till polarna har tid att simma.
Som sagt, simma aldrig ensam. Det finns inget tillfälle då man absolut måste ta ett OW pass själv, händer det något är man tacksam om man är i en grupp om minst 2-3 pers.
Satsa då på att lägga ett pass i bassäng istället till polarna har tid att simma.
Quote from Håkan Öhling on 15 September 2011, 18:56En gång råkade jag äta mindre än en timme innan jag badade. Då fick jag kramp.
En gång råkade jag äta mindre än en timme innan jag badade. Då fick jag kramp.
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2011, 20:06🙂
🙂
Quote from ellen olsson on 15 September 2011, 20:28😀
😀
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:22I Öresund, där Manne och jag oftast simmar, så har vi en hel del faktorer som underlättar för oss.
Först och främst så finns det bojar med ~500m mellanrum som markerar ett båt-fritt område. Så risken att råka ut för en olycka med dem är avsevärt mindre än
I Öresund, där Manne och jag oftast simmar, så har vi en hel del faktorer som underlättar för oss.
Först och främst så finns det bojar med ~500m mellanrum som markerar ett båt-fritt område. Så risken att råka ut för en olycka med dem är avsevärt mindre än
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 23:05Huruvida man råkar ut för en situation eller inte om det nu beror på kramp eller kyla så beror det också på att en del individer råkar ut för t ex just kramp eller utmattning i kroppen pga kyla eller andra faktorer.
Vissa andra råkar aldrig ut för något.
Huruvida man råkar ut för en situation eller inte om det nu beror på kramp eller kyla så beror det också på att en del individer råkar ut för t ex just kramp eller utmattning i kroppen pga kyla eller andra faktorer.
Vissa andra råkar aldrig ut för något.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 16:02Manne,
Klart att jag köper ditt argument om att man inte ska simma ensam, men personligen kommer jag aldrig att leva upp till det. Friheten att simma när och var det passar mig måste jag ha. Det kan tyckas idiotiskt, men jag är inte orolig för det. Får ma
Manne,
Klart att jag köper ditt argument om att man inte ska simma ensam, men personligen kommer jag aldrig att leva upp till det. Friheten att simma när och var det passar mig måste jag ha. Det kan tyckas idiotiskt, men jag är inte orolig för det. Får ma
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 00:34Jag är som Lennart.
Jag är som Lennart.
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 09:30Jag är som Simon
Jag är som Simon
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 09:39Jag är som Per (så länge han flyter)
Jag är som Per (så länge han flyter)