Quote from Guest on 20 April 2008, 17:57Hej! Jag heter Carin, är 23 år och kan inte särskilt mycket om löpning eller träning. Jag friskis och svettades i en evighet men gillade det aldrig. Är mullig och vill helst så förbli men vill helst av allt klara marathon 2009. Har tränat i några veckor n
Hej! Jag heter Carin, är 23 år och kan inte särskilt mycket om löpning eller träning. Jag friskis och svettades i en evighet men gillade det aldrig. Är mullig och vill helst så förbli men vill helst av allt klara marathon 2009. Har tränat i några veckor n
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 18:07Du får nog inte en mycket bättre lärare än Szalkai. Titta på träningsprogrammet hur det ser ut för de som har som mål att klara loppet så vet du vad som väntar dig. Det programmet borde du kunna hoppa på till maran 2009.
http://www.marathon.se/traningspro
Du får nog inte en mycket bättre lärare än Szalkai. Titta på träningsprogrammet hur det ser ut för de som har som mål att klara loppet så vet du vad som väntar dig. Det programmet borde du kunna hoppa på till maran 2009.
http://www.marathon.se/traningspro
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:34Carin kanske hade tänkte sej en mentor "in the flesh".
Szalkai kan vara svår att boka upp för personliga rundor. 😉
Carin kanske hade tänkte sej en mentor "in the flesh".
Szalkai kan vara svår att boka upp för personliga rundor. 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 06:46Om du skriver var du bor, så kanske någon hjälper dig. Själv är jag fortfarande nybörjare.
Om du skriver var du bor, så kanske någon hjälper dig. Själv är jag fortfarande nybörjare.
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 08:12Hej Carin! Mitt tips är att ta kontakt med löparklubben på din ort. Själv bor jag i Borås och springer med SOK Knallen. Helt oväderligt roligt, en massvis med samlad kunskap och gigantiskt med inspiration och motivation. Här springer tjejer och killar, ta
Hej Carin! Mitt tips är att ta kontakt med löparklubben på din ort. Själv bor jag i Borås och springer med SOK Knallen. Helt oväderligt roligt, en massvis med samlad kunskap och gigantiskt med inspiration och motivation. Här springer tjejer och killar, ta
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 08:47Men som Mikael är inne på -om det är coaching härifrån du önskar- skriv i din blogg på FB om var du befinner dig nu, om dina planer och om dina målsättningar. Då kommer det säkerligen tips, råd och stöd från flera FB:are och kanske blir någon som en coach
Men som Mikael är inne på -om det är coaching härifrån du önskar- skriv i din blogg på FB om var du befinner dig nu, om dina planer och om dina målsättningar. Då kommer det säkerligen tips, råd och stöd från flera FB:are och kanske blir någon som en coach
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 10:55Alla ovanstående tips är jättebra, men om du vill ha en specifik mentor också så kan jag gärna ställa upp. Det är bara att fråga på.
Alla ovanstående tips är jättebra, men om du vill ha en specifik mentor också så kan jag gärna ställa upp. Det är bara att fråga på.