Quote from Guest on 29 August 2012, 16:55Min man och jag har just börjat att springa (hurra!) och följer det 5 km-program som fanns i tidningen Aktiv träning nummer 6 i sommar. Vi kom två och en halv veckor in i programmet, innan jag tappade bort tidningen utan att ha tagit en kopia... Om någon
Min man och jag har just börjat att springa (hurra!) och följer det 5 km-program som fanns i tidningen Aktiv träning nummer 6 i sommar. Vi kom två och en halv veckor in i programmet, innan jag tappade bort tidningen utan att ha tagit en kopia... Om någon
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 17:05http://aktivtraning.se/traningslogg/lop-5-km-i-strack-om-12-veckor
?
http://aktivtraning.se/traningslogg/lop-5-km-i-strack-om-12-veckor
?
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 17:05Ett tips är ju att leta bland träningsprogrammen här på funbeat, det finns massor!
Ett tips är ju att leta bland träningsprogrammen här på funbeat, det finns massor!
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 18:21Tack! Det på tolv veckor ser inte så dumt ut, men verkar inte ha samma upplägg som det (på åtta veckor) som jag tappade bort. Det hade till exempel fyra kilometers löpning på redan andra passet, och gångpauser var frivilliga. I det här programmet går man
Tack! Det på tolv veckor ser inte så dumt ut, men verkar inte ha samma upplägg som det (på åtta veckor) som jag tappade bort. Det hade till exempel fyra kilometers löpning på redan andra passet, och gångpauser var frivilliga. I det här programmet går man
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 15:02Nummer 6 vet jag inte, men om det var det Numret som de som skulle spinga Göteborgsvarvet fick, så har jag det hemma på soffbordet framför TV:n!
Skicka mig ett Meddelande med Er adress, så skickar jag över hela sidan. En Länk är ju så svår att sätta upp
Nummer 6 vet jag inte, men om det var det Numret som de som skulle spinga Göteborgsvarvet fick, så har jag det hemma på soffbordet framför TV:n!
Skicka mig ett Meddelande med Er adress, så skickar jag över hela sidan. En Länk är ju så svår att sätta upp