Quote from Guest on 1 December 2014, 16:01Såg ingen särskild tråd kring annonser om löpsällskap så det fick bli en ny tråd.
Är nyinflyttad och intresserad av ett löpsällskap runt Brunnsviken, söndag förmiddagar framöver. Jag springer milen på runt 43-44 minuter men för de här turerna kommer det
Såg ingen särskild tråd kring annonser om löpsällskap så det fick bli en ny tråd.
Är nyinflyttad och intresserad av ett löpsällskap runt Brunnsviken, söndag förmiddagar framöver. Jag springer milen på runt 43-44 minuter men för de här turerna kommer det
Quote from Funbeat user on 1 December 2014, 16:11Kanske! Behöver dock kurera knän lite till, men om några veckor?
Kanske! Behöver dock kurera knän lite till, men om några veckor?
Quote from Funbeat user on 1 December 2014, 17:49Jag brukar springa vid Brunnsviken och norra Djurgården någon eller ett par gånger i veckan och skulle gärna få lite sällskap någon gång ibland. Bor i närheten av Vanadisplan.
Jag brukar springa vid Brunnsviken och norra Djurgården någon eller ett par gånger i veckan och skulle gärna få lite sällskap någon gång ibland. Bor i närheten av Vanadisplan.
Quote from Funbeat user on 2 December 2014, 16:49Karin: Låter bra, hoppas det löser sig med kureringen!
Thomas: Ok, är du möjligtvis redo för en tur nu på söndag med utg.punkt södra sidan?
Karin: Låter bra, hoppas det löser sig med kureringen!
Thomas: Ok, är du möjligtvis redo för en tur nu på söndag med utg.punkt södra sidan?
Quote from Funbeat user on 2 December 2014, 23:17Vanligtvis brukar söndagar någon gång mitt på dagen/eftermiddagen passa bra, men just den här söndagen ska jag springa ett marathon
Vanligtvis brukar söndagar någon gång mitt på dagen/eftermiddagen passa bra, men just den här söndagen ska jag springa ett marathon