Quote from Guest on 12 March 2011, 09:14Hej!
Jag undrar om det finns någon där ute som simmar och skulle kunna tänka sig att hålla i en privatlektion i crawl.
Jag kommer simma Vansbro i år igen och gentemot förra året vill jag kunna crawla 🙂 Förra året blev det endast bröstsim, är ingen sna
Hej!
Jag undrar om det finns någon där ute som simmar och skulle kunna tänka sig att hålla i en privatlektion i crawl.
Jag kommer simma Vansbro i år igen och gentemot förra året vill jag kunna crawla 🙂 Förra året blev det endast bröstsim, är ingen sna
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 09:24Josefin Lillhage är personlig tränare på Eriksdalsbadet. Kanske kan vara något?
Josefin Lillhage är personlig tränare på Eriksdalsbadet. Kanske kan vara något?
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 12:54Det lät intressant 🙂 Hade jag inte bott så långt från sthlm så hade jag lätt hoppat på de.
Det lät intressant 🙂 Hade jag inte bott så långt från sthlm så hade jag lätt hoppat på de.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 15:21Kolla denna länk.
http://hem.passagen.se/tygrys/Crawl.htm
Kolla denna länk.
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 17:10Vad kostar det normalt i timmen att anlita en personlig tränare?
Vad kostar det normalt i timmen att anlita en personlig tränare?
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 19:47Det är nog olika. Jag kan ta så mycket som ett 6-pack ibland, men då vill jag se lite framsteg först. Oftast är jag dock billigare än så.
Det är nog olika. Jag kan ta så mycket som ett 6-pack ibland, men då vill jag se lite framsteg först. Oftast är jag dock billigare än så.
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 16:02Jag har kollat med lillhage och hon tar 600kr/h och så blir det billigare om man tar flera/paket.
Känns lite dyrt för en student som mig :/
Jag har kollat med lillhage och hon tar 600kr/h och så blir det billigare om man tar flera/paket.
Känns lite dyrt för en student som mig :/
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 16:54600kr i timmen var dyrt, men då är det ju inte vem som helst man blir tränad av å andra sidan (t+)
600kr i timmen var dyrt, men då är det ju inte vem som helst man blir tränad av å andra sidan (t+)
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 19:23Jag skulle kunna tänka mig att ge privatlektioner. Har 13år erfarenhet tävlingsimning och har tränat både i Usa och Australien. Tyvärr bor jag dock i Linköping så erikdalsbadet är lite långt borta.
Jag skulle kunna tänka mig att ge privatlektioner. Har 13år erfarenhet tävlingsimning och har tränat både i Usa och Australien. Tyvärr bor jag dock i Linköping så erikdalsbadet är lite långt borta.
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 20:59hehe jag ska till Linköping i veckan faktiskt! Du kan ju skicka ett privat meddelande om du har tid att ge en lektion eller någon mer under denna vecka - efter ca 16.00 på tis - fre.
// david
hehe jag ska till Linköping i veckan faktiskt! Du kan ju skicka ett privat meddelande om du har tid att ge en lektion eller någon mer under denna vecka - efter ca 16.00 på tis - fre.
// david