Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningSökes: Privatlektion i crawl
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Jag undrar om det finns någon där ute som simmar och skulle kunna tänka sig att hålla i en privatlektion i crawl.

Jag kommer simma Vansbro i år igen och gentemot förra året vill jag kunna crawla 🙂 Förra året blev det endast bröstsim, är ingen sna

Josefin Lillhage är personlig tränare på Eriksdalsbadet. Kanske kan vara något?

Det lät intressant 🙂 Hade jag inte bott så långt från sthlm så hade jag lätt hoppat på de.

Kolla denna länk.

http://hem.passagen.se/tygrys/Crawl.htm

Vad kostar det normalt i timmen att anlita en personlig tränare?

Det är nog olika. Jag kan ta så mycket som ett 6-pack ibland, men då vill jag se lite framsteg först. Oftast är jag dock billigare än så.

Jag har kollat med lillhage och hon tar 600kr/h och så blir det billigare om man tar flera/paket.

Känns lite dyrt för en student som mig :/

600kr i timmen var dyrt, men då är det ju inte vem som helst man blir tränad av å andra sidan (t+)

Jag skulle kunna tänka mig att ge privatlektioner. Har 13år erfarenhet tävlingsimning och har tränat både i Usa och Australien. Tyvärr bor jag dock i Linköping så erikdalsbadet är lite långt borta.

hehe jag ska till Linköping i veckan faktiskt! Du kan ju skicka ett privat meddelande om du har tid att ge en lektion eller någon mer under denna vecka - efter ca 16.00 på tis - fre.

// david

12