Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 21:54Jag simmar privatlektioner i Sundbybergs simhall. Ägnade hösten åt att slipa på bröstsimmet och nu lär jag mig crawla. Det är tränare från simklubben SS04 som håller i lektionerna och det är inte alls farligt dyrt - under 300 kr per gång inklusive inträde
Jag simmar privatlektioner i Sundbybergs simhall. Ägnade hösten åt att slipa på bröstsimmet och nu lär jag mig crawla. Det är tränare från simklubben SS04 som håller i lektionerna och det är inte alls farligt dyrt - under 300 kr per gång inklusive inträde
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 11:33Någon som haft Josefin Lillhage som personlig tränare? Är hon bra?
Någon som haft Josefin Lillhage som personlig tränare? Är hon bra?
Quote from Tomas Stöt on 19 March 2011, 14:46Varför privat? Idrottsförvaltningen tar 1430 spänn för 8 lektioner.(1530 spänn i Eriksdalsbadet, men sjukt långa köer). Jag gick på Forsgrenska i höstas - fick vänta 3 månader på att få plats. Helt ok kurs och nu nöter jag på alla saer jag har fått lära m
Varför privat? Idrottsförvaltningen tar 1430 spänn för 8 lektioner.(1530 spänn i Eriksdalsbadet, men sjukt långa köer). Jag gick på Forsgrenska i höstas - fick vänta 3 månader på att få plats. Helt ok kurs och nu nöter jag på alla saer jag har fått lära m
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 09:52nej det måste inte va privat, tänkte väl att då får man någon som bara kollar på en själv istället för ett gäng olika som simmar.
Visste inte att de hade sånna grupplektioner där, ska kolla! Tack =)
nej det måste inte va privat, tänkte väl att då får man någon som bara kollar på en själv istället för ett gäng olika som simmar.
Visste inte att de hade sånna grupplektioner där, ska kolla! Tack =)
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 09:53Å lycka till 😀
Å lycka till 😀
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 12:47En timmes privatlektion av en bra tränare ger lika mycket som 10 grupplektioner, åtminstone är detta min erfarenhet ifrån andra tekniksporter. Den ger ju så otroligt mycket mer att få tränarens totala uppmärksamhet hela tiden och direkt få påpekanden när
En timmes privatlektion av en bra tränare ger lika mycket som 10 grupplektioner, åtminstone är detta min erfarenhet ifrån andra tekniksporter. Den ger ju så otroligt mycket mer att få tränarens totala uppmärksamhet hela tiden och direkt få påpekanden när
Quote from Tomas Stöt on 20 March 2011, 21:11De första lektionerna när man körde grunderna var det allmänt för alla...sista gångerna kollade de på ens teknik en och en - hade turen som hade en tävlingssimmerska som medlärare. Hon gav mig feedback på både crawl och bröst...
Beror väl lite på på hur
De första lektionerna när man körde grunderna var det allmänt för alla...sista gångerna kollade de på ens teknik en och en - hade turen som hade en tävlingssimmerska som medlärare. Hon gav mig feedback på både crawl och bröst...
Beror väl lite på på hur
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 20:51Jag har gått crawlkurs 1 och 2 på Eriksdalsbadet. Behövde inte stå i kö, det var bara att hoppa på. Perfekt de gånger det var få elever. Men att vara 8 st gillar jag inte. Tog även en privatlektion på Eriksdalsbadet för "Nalle" (det var sen han som ledde
Jag har gått crawlkurs 1 och 2 på Eriksdalsbadet. Behövde inte stå i kö, det var bara att hoppa på. Perfekt de gånger det var få elever. Men att vara 8 st gillar jag inte. Tog även en privatlektion på Eriksdalsbadet för "Nalle" (det var sen han som ledde