Quote from Guest on 6 October 2010, 18:26Hej, Jag är journaliststuderande och håller på och skriver en artikel om Klassikern (den långa varianten) med fokus på kvinnor som genomför den.
Jag skulle gärna vilja intervjua någon tjej i Göteborgsområdet som håller på att genomföra eller precis har g
Hej, Jag är journaliststuderande och håller på och skriver en artikel om Klassikern (den långa varianten) med fokus på kvinnor som genomför den.
Jag skulle gärna vilja intervjua någon tjej i Göteborgsområdet som håller på att genomföra eller precis har g
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 18:36Hej!
Jag gick i mål i Vansbro i somras. Så underbart en sån otrolig känsla att veta att man klarar av så tuffa långa prestationspass så kul!
Ja visst löptränar jag men har tagit det lite lugnt det sista.
Satsar mer på rullskidor just nu och har tänkt att
Hej!
Jag gick i mål i Vansbro i somras. Så underbart en sån otrolig känsla att veta att man klarar av så tuffa långa prestationspass så kul!
Ja visst löptränar jag men har tagit det lite lugnt det sista.
Satsar mer på rullskidor just nu och har tänkt att
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 18:52Hej!
Håller på med min andra klassiker tillsammans med min dotter. Bor inte i Göteborg men ca. en timme därifrån med tåg eller buss. Hör av dig om det är intressant.
Hej!
Håller på med min andra klassiker tillsammans med min dotter. Bor inte i Göteborg men ca. en timme därifrån med tåg eller buss. Hör av dig om det är intressant.