Quote from Guest on 1 August 2009, 13:24Säljer 1 damplats startgrupp 5, Midnattsloppet Stockholm
350kr
Säljes i Stockholm
Intresserad? Skicka privat meddelande 🙂
Säljer 1 damplats startgrupp 5, Midnattsloppet Stockholm
350kr
Säljes i Stockholm
Intresserad? Skicka privat meddelande 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 13:34Men.. vad är detta? Tröttnat på att springa redan?!?
Men.. vad är detta? Tröttnat på att springa redan?!?
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 13:43Absolut inte men dessvärre skadat min fot då jag sprang 23.55km och gått på receptbelagd diklofenak i snart 2 veckor nu utan förbättring 🙁 Längtar efter att få springa..men det blir bodypump och spinning-puls (behöver ej ställa sig upp på cykeln) ett tag
Absolut inte men dessvärre skadat min fot då jag sprang 23.55km och gått på receptbelagd diklofenak i snart 2 veckor nu utan förbättring 🙁 Längtar efter att få springa..men det blir bodypump och spinning-puls (behöver ej ställa sig upp på cykeln) ett tag
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 13:44Här är det förkylt sen igår kväll. Perfekt uppladdning va? (#)
Men jag kommer att stå på startlinjen den 15e iaf, om inget helgalet händer.
Otur med foten, men bättre lycka nästa år!
Här är det förkylt sen igår kväll. Perfekt uppladdning va? (#)
Men jag kommer att stå på startlinjen den 15e iaf, om inget helgalet händer.
Otur med foten, men bättre lycka nästa år!
Quote from Catharina Brattlin on 1 August 2009, 14:00Trist Golli! 🙁
Det var kanske lite väl tufft att öka från knappt 14 km till nästan 24 km på en vecka?
Hoppas det fixar sig till Stockholm Halvmarathon iaf. 🙂
Trist Golli! 🙁
Det var kanske lite väl tufft att öka från knappt 14 km till nästan 24 km på en vecka?
Hoppas det fixar sig till Stockholm Halvmarathon iaf. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 14:03Tack, ja jag har mycket och lära 🙂 Gjorde väl nybörjarmisstag nr 1 blev för ivrig och ökade på för mkt... Blev lite ledsen första veckan men har nu accepterat och får lyssna på kroppen och bli bra.
Tack, ja jag har mycket och lära 🙂 Gjorde väl nybörjarmisstag nr 1 blev för ivrig och ökade på för mkt... Blev lite ledsen första veckan men har nu accepterat och får lyssna på kroppen och bli bra.
Quote from Catharina Brattlin on 1 August 2009, 14:07Aja, gjort är gjort. Nu vet Du iaf att Du kan ta sträckan. På en blixterbra tid dessutom.
En mental seger, om inte annat. 🙂
Krya på Dig!
Aja, gjort är gjort. Nu vet Du iaf att Du kan ta sträckan. På en blixterbra tid dessutom.
En mental seger, om inte annat. 🙂
Krya på Dig!