Quote from Guest on 31 March 2010, 15:11Gjorde ett felköp i oktober 2009. Har använt skorna max tio gånger. Passar nu på att sälja dem till kanonpris!!
Storlek: 40
Nypris: 1200 sek
Säljes för 650 sekRing mig på 070-27 29 119
Finns i Stockholm.
/Katta
Gjorde ett felköp i oktober 2009. Har använt skorna max tio gånger. Passar nu på att sälja dem till kanonpris!!
Storlek: 40
Nypris: 1200 sek
Säljes för 650 sek
Ring mig på 070-27 29 119
Finns i Stockholm.
/Katta
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:21Typisk att jag inte är i stan (eller landet för den delen). För det är min storlek (tror jag) och de där skorna skulle nog passa mig.
Men man vill ju prova först. 🙁
Typisk att jag inte är i stan (eller landet för den delen). För det är min storlek (tror jag) och de där skorna skulle nog passa mig.
Men man vill ju prova först. 🙁
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 08:41Hör av dig när du är tillbaka. Även jag är inte i Stockholm över Påsk. Det går fint att komma och prova dem nästa vecka , om du fortfarande är intresserad! 🙂
Hör av dig när du är tillbaka. Även jag är inte i Stockholm över Påsk. Det går fint att komma och prova dem nästa vecka , om du fortfarande är intresserad! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 08:42Aha. Sen såg jag: du bor inte i Stockholm. Ja, det kan ju bli lite svårt då att prova.
Aha. Sen såg jag: du bor inte i Stockholm. Ja, det kan ju bli lite svårt då att prova.
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 14:24Nä, precis, bor ju i USA, så det blir lite svårt. 😉
Men om du inte skulle få dem sålda till i juli i sommar så provar jag dem gärna då. Hade tänkt mig en liten visit i Stockholm då när sommaren är som finast.
Nä, precis, bor ju i USA, så det blir lite svårt. 😉
Men om du inte skulle få dem sålda till i juli i sommar så provar jag dem gärna då. Hade tänkt mig en liten visit i Stockholm då när sommaren är som finast.
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 14:56Se på Vickan&Prinskorvens bröllopp?
Se på Vickan&Prinskorvens bröllopp?
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 15:00Nä, fira sambons mammas födelsedag och ev springa Midnattsloppet igen. 🙂
Nä, fira sambons mammas födelsedag och ev springa Midnattsloppet igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 15:11Ja, det är viktigare.
Ja, det är viktigare.