Quote from Guest on 7 October 2010, 14:21Halloj. Jag har ont i halsen och haft det en period så det blir inget lopp för min del. Min plats i startgrupp Herrar motion 1 (tror det var i den gruppen jag anmälde mig, du skall ha gjort under 46 min) är med andra ord till salu.
Ca 300:- har jag för
Halloj. Jag har ont i halsen och haft det en period så det blir inget lopp för min del. Min plats i startgrupp Herrar motion 1 (tror det var i den gruppen jag anmälde mig, du skall ha gjort under 46 min) är med andra ord till salu.
Ca 300:- har jag för
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 14:31spelar det nån roll om man e tjej eller kille, tro?
spelar det nån roll om man e tjej eller kille, tro?
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 14:47Vet inte, det borde väl inte spela nån roll tycker jag. Det viktigaste (om det nu är så viktigt) är väl att man uppfyller kriteriet under 46 minuter på milen.
Vet inte, det borde väl inte spela nån roll tycker jag. Det viktigaste (om det nu är så viktigt) är väl att man uppfyller kriteriet under 46 minuter på milen.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:22Jag är intresserad. Åker du in till stan någonting. Känns lite långt att ta sig till Vallentuna.
Mvh
Ulrik Karlsson
Jag är intresserad. Åker du in till stan någonting. Känns lite långt att ta sig till Vallentuna.
Mvh
Ulrik Karlsson
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 06:28Nej, jag har tyvärr inga ärenden i stan inplanerade i helgen.
Nej, jag har tyvärr inga ärenden i stan inplanerade i helgen.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 11:15Hej David,
Om du har startbeviset kvar så köper jag den gärna och kan komma förbi Vallentuna.
Mvh,
Fredrik
0733 27 56 70
Hej David,
Om du har startbeviset kvar så köper jag den gärna och kan komma förbi Vallentuna.
Mvh,
Fredrik
0733 27 56 70
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 15:56Hej Fredrik, som du ser så var det två år sen jag hade en startlapp till Hässelbyloppet till salu 😀
Hej Fredrik, som du ser så var det två år sen jag hade en startlapp till Hässelbyloppet till salu 😀
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 16:00Ja, men Hässelbyloppet använder ju chip i nummerlappen för att man ska få nettotiden 🙂
Spring på !
Ja, men Hässelbyloppet använder ju chip i nummerlappen för att man ska få nettotiden 🙂
Spring på !
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 18:11Vad är det som är svårt att förstå med att geschäft ska ske i gruppen KÖP&SÄLJ (privatpersoner)?
Är gruppens namn otydligt på något sätt?
Vad är det som är svårt att förstå med att geschäft ska ske i gruppen KÖP&SÄLJ (privatpersoner)?
Är gruppens namn otydligt på något sätt?
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 18:16Gruppens namn är tydlig, allt som rör löpning, tydlig är även rubriken på tråden. 😉 😉
Gruppens namn är tydlig, allt som rör löpning, tydlig är även rubriken på tråden. 😉 😉