Quote from Guest on 23 October 2012, 12:39Jag brukar jogga en runda på lördagarna och har som målsättning att öka på längden/tiden efterhand så att det blir 2 mil framåt april-maj för att jag ska springa Göteborgsvarvet nästa år. Just nu är rundorna ca 8 km och tar ungefär en timme.
Jag orkar in
Jag brukar jogga en runda på lördagarna och har som målsättning att öka på längden/tiden efterhand så att det blir 2 mil framåt april-maj för att jag ska springa Göteborgsvarvet nästa år. Just nu är rundorna ca 8 km och tar ungefär en timme.
Jag orkar in
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 12:49Du ska absolut haka på oss! Ett gäng tjejer som kommer springa långt och långsamt from 4/11. Första gången samlas vi på Odenplan och springer runt Brunnsviken. Gå med i "Löpargrupp Sthlm" på Facebook, det är där vi huserar.
Hej från Jona (också trebarnsm
Du ska absolut haka på oss! Ett gäng tjejer som kommer springa långt och långsamt from 4/11. Första gången samlas vi på Odenplan och springer runt Brunnsviken. Gå med i "Löpargrupp Sthlm" på Facebook, det är där vi huserar.
Hej från Jona (också trebarnsm
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 12:57Tack! Jag provar att gå med i er grupp då 🙂
Springer ni på alla möjliga dagar? Söndagar är min man ute och springer så det passar inte mig för då tar jag ju hand om barnen...
Tack! Jag provar att gå med i er grupp då 🙂
Springer ni på alla möjliga dagar? Söndagar är min man ute och springer så det passar inte mig för då tar jag ju hand om barnen...
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 12:58Hej Maria,
Jag är nog på samma nivå som dig, kanske lite långsammare och skall också springa Gbg-varvet nästa år. Bor i Skarpnäck så vi kanske kan ta några turer tillsammans. 🙂Edit säger att jag inte har kommit upp i den distansen ännu. 😀
Hej Maria,
Jag är nog på samma nivå som dig, kanske lite långsammare och skall också springa Gbg-varvet nästa år. Bor i Skarpnäck så vi kanske kan ta några turer tillsammans. 🙂
Edit säger att jag inte har kommit upp i den distansen ännu. 😀
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 13:02Låter bra, jag lägger till dig på min kompislista, Skarpnäck är ju verkligen inte långt borta. Kanske lagom att mötas på Flatenvägen och ta ett varv runt sjön 🙂
Låter bra, jag lägger till dig på min kompislista, Skarpnäck är ju verkligen inte långt borta. Kanske lagom att mötas på Flatenvägen och ta ett varv runt sjön 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 13:31Det skulle vi definitivt kunna göra. 🙂
Det skulle vi definitivt kunna göra. 🙂