Quote from Guest on 9 January 2011, 16:11Hej hej.
Jag tänkte springa ett långpass 20-25km på fredag, 14/1-11.
Någon som vill göra mig sällskap?
Starttid: någon gång mitt på dagen, kl 12-14
Startplats: Hagaparken (stallmästargården eller forum) (edit:Stockholm)
Tempo: 6:45-7:15min/km/Evelin
Hej hej.
Jag tänkte springa ett långpass 20-25km på fredag, 14/1-11.
Någon som vill göra mig sällskap?
Starttid: någon gång mitt på dagen, kl 12-14
Startplats: Hagaparken (stallmästargården eller forum) (edit:Stockholm)
Tempo: 6:45-7:15min/km
/Evelin
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 16:21Hade jag inte haft ett jobb så hade jag lätt hängt på...
Hade jag inte haft ett jobb så hade jag lätt hängt på...
Quote from Magnus Gelang on 9 January 2011, 16:35Jag är inte intresserad av något långpass men undrar bara lite stilla om man förväntas veta i vilken stad Hagaparken ligger?
Hoppas du hittar nån som vill springa med dig 🙂
Jag är inte intresserad av något långpass men undrar bara lite stilla om man förväntas veta i vilken stad Hagaparken ligger?
Hoppas du hittar nån som vill springa med dig 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 16:44http://maps.google.se/maps?hl=sv&tab=wl&q=Hagaparken
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 16:46Det verkar bara finnas en, enligt Google. Vilket förvånar mej...
Det verkar bara finnas en, enligt Google. Vilket förvånar mej...
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 16:48Jag trodde att det var mer allmänt provinsiellt gnöl, snarare än att Åsa inte visste. Eller?
Jag trodde att det var mer allmänt provinsiellt gnöl, snarare än att Åsa inte visste. Eller?
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 17:01Förlåt, Stockholm är det som gäller 🙂
edit: eller, för att vara helt korrekt, Solna stad.
Förlåt, Stockholm är det som gäller 🙂
edit: eller, för att vara helt korrekt, Solna stad.
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 17:02Ska Prinskorven af Ockelbo med också?
Ska Prinskorven af Ockelbo med också?
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 17:02Hitta.se hittar fyra. 🙂
Hitta.se hittar fyra. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 9 January 2011, 18:34Jag förstod ju att det var en större stad, men jag visste inte att det var just Stockholm. Det hade lika gärna kunnat vara Malmö eller Göteborg 🙂
Och nej jag var inte egentligen intresserad av var det låg, utan det var bara lite allmänt gnäll på folk fr
Jag förstod ju att det var en större stad, men jag visste inte att det var just Stockholm. Det hade lika gärna kunnat vara Malmö eller Göteborg 🙂
Och nej jag var inte egentligen intresserad av var det låg, utan det var bara lite allmänt gnäll på folk fr