Quote from Guest on 26 April 2012, 14:30Jag vill springa LAMM i år igen och jag har frågat runt bland en del av mina löparkompisar och det ställer till det rejält att de flesta av någon underlig anledning prioriterar Stockholm Marathon.
Visst, jag har inte frågat alla men nu har jag tappat kol
Jag vill springa LAMM i år igen och jag har frågat runt bland en del av mina löparkompisar och det ställer till det rejält att de flesta av någon underlig anledning prioriterar Stockholm Marathon.
Visst, jag har inte frågat alla men nu har jag tappat kol
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 14:40"om vi är hyggligt jämna". Men, hur bra är du då? Kom igen, fram med siffror!
"om vi är hyggligt jämna". Men, hur bra är du då? Kom igen, fram med siffror!
Quote from Jonny Persson on 26 April 2012, 14:47Hade jag vetat hade jag angett det i aktuella siffror. Det är ju lite svårt att säga hur bra man är på att springa i så tuff terräng och så länge. Det är viktigare att vara stark och uthållig än snabb men visst har jag viss snabbhet också. Jag är fortfara
Hade jag vetat hade jag angett det i aktuella siffror. Det är ju lite svårt att säga hur bra man är på att springa i så tuff terräng och så länge. Det är viktigare att vara stark och uthållig än snabb men visst har jag viss snabbhet också. Jag är fortfara
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 15:05En dum fråga kanske, men är det ca 2 mil per dag, eller ca 4 mil per dag (i C-klassen)?
En dum fråga kanske, men är det ca 2 mil per dag, eller ca 4 mil per dag (i C-klassen)?
Quote from Jonny Persson on 26 April 2012, 15:13Distanserna är rätt ointressanta eftersom banläggarna anpassar banorna mot tid snarare än distans så det beror mycket på terrängen. Jag har för mig att C-klassen brukar räkna med ungefär nio timmar i löptid för segrarna och det fördelat på 5+4 timmar per
Distanserna är rätt ointressanta eftersom banläggarna anpassar banorna mot tid snarare än distans så det beror mycket på terrängen. Jag har för mig att C-klassen brukar räkna med ungefär nio timmar i löptid för segrarna och det fördelat på 5+4 timmar per
Quote from Tini Kjellin on 26 April 2012, 20:11LAMM?
Lamm! http://molstaberg.se/gallery1_32.html
LAMM?
Quote from Marléne Lönnqvist on 26 April 2012, 23:14Underbar rapportering från loppet. Ser helt fantastiskt ut. Tyvärr är jag inte den partner du söker. Skall dock försöka mig på ett BAMM så småningom men LAMM verkar ju mycket häftigare.
Underbar rapportering från loppet. Ser helt fantastiskt ut. Tyvärr är jag inte den partner du söker. Skall dock försöka mig på ett BAMM så småningom men LAMM verkar ju mycket häftigare.
Quote from Jonny Persson on 27 April 2012, 09:12LAMM Edward!
Tack Béatrice. Det är väldigt kul och en förutsättning för att det ska vara kul för båda är att man är hyggligt jämna.
LAMM Edward!
Tack Béatrice. Det är väldigt kul och en förutsättning för att det ska vara kul för båda är att man är hyggligt jämna.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 09:40Ser sjukt kul ut, men jag tror inte jag skulle göra dig rättvisa, jobbar på formen mot BAMM och AXA!
Ser sjukt kul ut, men jag tror inte jag skulle göra dig rättvisa, jobbar på formen mot BAMM och AXA!
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2012, 10:25Ja, jag skulle gärna vara med. Om du hoppar på ett ben blir vi ganska jämna! Men allvarligt talat är det min absoluta favorit-typ av tävling. Jag har bara gjort några FEM och några BAMM - olika distanser - men hade gärna sprungit i fellrunningens hemland.
Ja, jag skulle gärna vara med. Om du hoppar på ett ben blir vi ganska jämna! Men allvarligt talat är det min absoluta favorit-typ av tävling. Jag har bara gjort några FEM och några BAMM - olika distanser - men hade gärna sprungit i fellrunningens hemland.