Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSpårvägen CF (ledare)Söndagsaturerna
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er!

Det verkar som vi kommer in här nu i alla fall alla 4 som är med än så länga 😀

Kakturen (Taxinge) har jag inte kört själv än men den verkar trevlig. Är det läge för den till helgen så kanske vi ska marknadsföra den.

Nu ska ju inte jag med tyvärr, men vi borde nog ha lite bättre framförhållning för en så trevlig tur som Taxinge? (Plus att det enligt YR ska regna... 🙁 )

Tjoho, då är jag också inne.
Kakturen ser vi fram emot men vi kanske ska hålla den öppen om det ska regna.
Håller med om att vi bör "sälja" in denna ack så klassiska tur med mer framförhållning.

🙂

hej på er alla 🙂

Hej jag är inne.

Ska ni köra Kakturen med alla grupperna & komma ner hyffsat samtidigt så ska ni köra enligt följande dit:
LUGNA: Gamla E4:an från Norsborg till Södertälje & därefter närmaste vägen mot Mariefred, dvs längs gamla E20. Samma väg tillbaka. Blir 10 mil
NORMAL

Är inte säker på att jag kommer loss på söndag, vilket skulle innebära att jag för tredje året i rad missar kakturen (morr!).

Åker ni inte kakturen kan ni ju hylla Girot som på söndag tar sig an Etna med en "berga-nåja-tur":

Tullingeberg - Pålamalm - h

Jag tycker vi lägger kakturen till den 22/5 så kan vi sälja in den på söndag och på Funbeat.
Någon som har en avvikande mening?

🙂

Kan INTE vara med från 15/5-23/5 pga beredskap, så planeringen lägger jag mina händer ifrån om möjligt och hoppas även någon tar samlingarna.

//Robert

Mats, jag håller med. Vi kör kakturen nästa söndag. Som det ser ut kommer jag loss på söndag med efter-influensa-darriga-ben. Jag föreslår att vi tar "bergaturen". Lugna kan kanske köra en kortare variant av den?