Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 20:00Utgår ifrån att det är helt fel antal dagar..ja för att sätta myror i brallorna på alla terroristerna. Eller så är det helt rätt antal dagar för terroristerna tänker väl "att så djävla tokiga är dom väl inte på SÄPO så att dom säger hur många dagar det är
Utgår ifrån att det är helt fel antal dagar..ja för att sätta myror i brallorna på alla terroristerna. Eller så är det helt rätt antal dagar för terroristerna tänker väl "att så djävla tokiga är dom väl inte på SÄPO så att dom säger hur många dagar det är
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 13:37Och Visby/Almedalen har sin egen SÄPO-jogg, arrangerad av inga mindre än - Säpo och med alldeles riktiga livvakter som ledare/deltagare! Start kl 8 vid Kruttornet den 5 juli, tror jag. Är det nån som vet säkert så bekräfta/rätta gärna.
Som gotlänning får
Och Visby/Almedalen har sin egen SÄPO-jogg, arrangerad av inga mindre än - Säpo och med alldeles riktiga livvakter som ledare/deltagare! Start kl 8 vid Kruttornet den 5 juli, tror jag. Är det nån som vet säkert så bekräfta/rätta gärna.
Som gotlänning får
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 13:53Jag hittar ingenting om det i deras kalendarium: http://www.almedalsveckan.info/event/list/
Jag hittar ingenting om det i deras kalendarium: http://www.almedalsveckan.info/event/list/
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 13:53Vi var ju snabbare förra året 😉
Vi var ju snabbare förra året 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 21:05OK, utrustningen är kollad (H)
OK, utrustningen är kollad (H)
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 21:25Hoppas att alla som är med får ett toppenlopp imorgon. Hade gärna velat hänga på men har lite svårt att komma ifrån jobbet och ta mig till Sthlm. Tyvärr måste jag upplysa er om att det finns en läcka, jag läste nämligen om joggen i SJ:s tidning Kupé.
Hoppas att alla som är med får ett toppenlopp imorgon. Hade gärna velat hänga på men har lite svårt att komma ifrån jobbet och ta mig till Sthlm. Tyvärr måste jag upplysa er om att det finns en läcka, jag läste nämligen om joggen i SJ:s tidning Kupé.
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 00:07läcka och läcka.....i den trängre kretsen har det rubriken "desinformation". De som tror på något lopp imorgon ska nog fundera en gång till (H)
läcka och läcka.....i den trängre kretsen har det rubriken "desinformation". De som tror på något lopp imorgon ska nog fundera en gång till (H)
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 01:09Herregud va rolig idé det här är. Jag kommer att följa er noggrant:-) i medierna. Hoppas jag kan vara med någon gång:-).
Herregud va rolig idé det här är. Jag kommer att följa er noggrant:-) i medierna. Hoppas jag kan vara med någon gång:-).
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 06:41Jaha, nu har läckan spridit sig till radio Stockholm också....
Jaha, nu har läckan spridit sig till radio Stockholm också....
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 08:16Idag är det dax. (H)
Idag är det dax. (H)