Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarSÄPO-joggen
You need to log in to create posts and topics.

Utgår ifrån att det är helt fel antal dagar..ja för att sätta myror i brallorna på alla terroristerna. Eller så är det helt rätt antal dagar för terroristerna tänker väl "att så djävla tokiga är dom väl inte på SÄPO så att dom säger hur många dagar det är

Och Visby/Almedalen har sin egen SÄPO-jogg, arrangerad av inga mindre än - Säpo och med alldeles riktiga livvakter som ledare/deltagare! Start kl 8 vid Kruttornet den 5 juli, tror jag. Är det nån som vet säkert så bekräfta/rätta gärna.

Som gotlänning får

Jag hittar ingenting om det i deras kalendarium: http://www.almedalsveckan.info/event/list/

Vi var ju snabbare förra året 😉

OK, utrustningen är kollad (H)

Hoppas att alla som är med får ett toppenlopp imorgon. Hade gärna velat hänga på men har lite svårt att komma ifrån jobbet och ta mig till Sthlm. Tyvärr måste jag upplysa er om att det finns en läcka, jag läste nämligen om joggen i SJ:s tidning Kupé.

läcka och läcka.....i den trängre kretsen har det rubriken "desinformation". De som tror på något lopp imorgon ska nog fundera en gång till (H)

Herregud va rolig idé det här är. Jag kommer att följa er noggrant:-) i medierna. Hoppas jag kan vara med någon gång:-).

Jaha, nu har läckan spridit sig till radio Stockholm också....

Idag är det dax. (H)