Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 09:34Herregud va roligt! Vilka bilder! Jag bli nästan tårögd! Jag bara måste vara med någon gång. Hoppas verkligen att Viktoria och Daniel känner till detta fantastiska lilla lopp som går helt i deras ära.
Kan loppet vara en tradition ända tills den dag då Es
Herregud va roligt! Vilka bilder! Jag bli nästan tårögd! Jag bara måste vara med någon gång. Hoppas verkligen att Viktoria och Daniel känner till detta fantastiska lilla lopp som går helt i deras ära.
Kan loppet vara en tradition ända tills den dag då Es
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 09:39Alla intressenter av detta evenemang, som egentligen är superhemligt, måste vara noga med att inte få in sponsorer eller andra främmande infiltratörer. Det mår bäst av att vara en gemensam spontan löprunda.
Formellt arrangerade lopp och tävlingar behöver
Alla intressenter av detta evenemang, som egentligen är superhemligt, måste vara noga med att inte få in sponsorer eller andra främmande infiltratörer. Det mår bäst av att vara en gemensam spontan löprunda.
Formellt arrangerade lopp och tävlingar behöver
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 10:11Kul att det blev succé ännu ett år. Nästa år ska jag se till att vara med igen, men i år funkade det tyvärr inte. Härmed är SÄPO-joggen en etablerad tradition. 🙂
Vet någon hur många ni var i år jämfört med i fjol? Det ser ut att ha varit god uppslutni
Kul att det blev succé ännu ett år. Nästa år ska jag se till att vara med igen, men i år funkade det tyvärr inte. Härmed är SÄPO-joggen en etablerad tradition. 🙂
Vet någon hur många ni var i år jämfört med i fjol? Det ser ut att ha varit god uppslutni
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 11:33Tror det räknades till 42 st.
Tror det räknades till 42 st.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 12:24Definitivt inga sponsorer!!!! Så hemligt som möjligt! Men återigen, det skulle vara kul om Viktoria och Daniel känner till det. Vem vet, de kanske gör en cameo och joggar med oss. Då lär det ju verkligen bli på riktigt:-).
Definitivt inga sponsorer!!!! Så hemligt som möjligt! Men återigen, det skulle vara kul om Viktoria och Daniel känner till det. Vem vet, de kanske gör en cameo och joggar med oss. Då lär det ju verkligen bli på riktigt:-).
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 13:05Vem vet, dom kanske var med i år. Såg ni några mörkklädda med solbrillor och snoddar vid öronen? Som sprang som om dom aldrig gjort annat! Kanske deras livvakter? Vem vet?
Vem vet, dom kanske var med i år. Såg ni några mörkklädda med solbrillor och snoddar vid öronen? Som sprang som om dom aldrig gjort annat! Kanske deras livvakter? Vem vet?
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 13:30Hahaaa ja, tänk om...
Hahaaa ja, tänk om...
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 16:22Sträckan är 4650 m och skall joggas på så nära 32,18 min så möjligt, tempot blir då så pass långsamt så dom allra flesta kan vara med om inte säga alla kan, tempot ligger runt 6,55 -7,00 min/km
Sträckan är 4650 m och skall joggas på så nära 32,18 min så möjligt, tempot blir då så pass långsamt så dom allra flesta kan vara med om inte säga alla kan, tempot ligger runt 6,55 -7,00 min/km
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 15:56Då var även Säpojoggen i Almedalen avklarad - en något tuffare variant rent fysiskt. Och ja, vi var tre stycken som lyckades tvåla till (ok, i mitt fall nästan alla) livvakterna men de var faktiskt oväntat bra löpare. Många "vanliga" hade slutit upp, tota
Då var även Säpojoggen i Almedalen avklarad - en något tuffare variant rent fysiskt. Och ja, vi var tre stycken som lyckades tvåla till (ok, i mitt fall nästan alla) livvakterna men de var faktiskt oväntat bra löpare. Många "vanliga" hade slutit upp, tota
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 16:03Hmm, är det verkligen till Vickan och Daniels ära det genomförs SÄPO-joggar? Trodde det var för att hylla dessa anonyma SÄPO personers skull? Också Clintan såklart (H)
Hmm, är det verkligen till Vickan och Daniels ära det genomförs SÄPO-joggar? Trodde det var för att hylla dessa anonyma SÄPO personers skull? Också Clintan såklart (H)