Quote from Guest on 19 June 2014, 23:46Missa inte Säpojoggen idag. 16:30 utanför Storkyrkan. Det är fjärde året i rad. Fantastiskt! Åh, vad jag önskar att jag kunde vara med. 🙂
Ett lopp på 4650m joggandes med låsta armbågar i svart kostym,vit skjorta (mörk slips på herrar) och svarta skor.
Missa inte Säpojoggen idag. 16:30 utanför Storkyrkan. Det är fjärde året i rad. Fantastiskt! Åh, vad jag önskar att jag kunde vara med. 🙂
Ett lopp på 4650m joggandes med låsta armbågar i svart kostym,vit skjorta (mörk slips på herrar) och svarta skor.
Quote from Magnus Gelang on 19 June 2014, 23:56Ja jag tänkte på den tidigare i veckan. Det brukar ju vara så mycket skrivande om den här på Funbeat, men i år har jag inte sett nåt. Nån brukar ju också lägga upp den som tävling, men det verkar den inte göra i år heller?
Ja jag tänkte på den tidigare i veckan. Det brukar ju vara så mycket skrivande om den här på Funbeat, men i år har jag inte sett nåt. Nån brukar ju också lägga upp den som tävling, men det verkar den inte göra i år heller?