Quote from Guest on 8 July 2011, 21:48Sitter i godan ro på en ö i Stockholms skärgård och bläddrar i DN. Och vad får jag se?
"Säpo i shorts. Säkerhetspolisens chef Anders Danielsson slapp knyta slipsknuten i går morse. Då deltog han i Säpojoggen, ett timslångt träningspass som startat vid kr
Sitter i godan ro på en ö i Stockholms skärgård och bläddrar i DN. Och vad får jag se?
"Säpo i shorts. Säkerhetspolisens chef Anders Danielsson slapp knyta slipsknuten i går morse. Då deltog han i Säpojoggen, ett timslångt träningspass som startat vid kr
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 21:58Ja, jag reagerade också! Sicka ena säpo att knycka ert namn sådär! 😉 (Eller egentligen tror jag att det var DN....)
Ja, jag reagerade också! Sicka ena säpo att knycka ert namn sådär! 😉 (Eller egentligen tror jag att det var DN....)
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 22:04Nope, de hade redan snott namnet i TV-intervjun.
Nope, de hade redan snott namnet i TV-intervjun.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 21:34Säpojoggen born in the head of Mr H. Anders skall inte använda namnet när han som gammal god löpare springer med sina "bodyguards". Eller var det DN som stal vårt namn.
Säpojoggen born in the head of Mr H. Anders skall inte använda namnet när han som gammal god löpare springer med sina "bodyguards". Eller var det DN som stal vårt namn.