Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 22:02SUM är en av de mest välsnitslade tävlingarna som finns. Man ska inte kunna springa fel. Felspringningar inträffade dock 2009 när någon plockade bort snitslarna kring Tyresta Gård.
SUM är en av de mest välsnitslade tävlingarna som finns. Man ska inte kunna springa fel. Felspringningar inträffade dock 2009 när någon plockade bort snitslarna kring Tyresta Gård.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 23:24Man kan alltid springa fel.
Men vi försöker så gått det går att snitsla på de ställena vi vet är svåra, och som sagt, tar någon bort dem så kan det bli problem
Man kan alltid springa fel.
Men vi försöker så gått det går att snitsla på de ställena vi vet är svåra, och som sagt, tar någon bort dem så kan det bli problem
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 07:46Aha, men då behöver han inte vara så orolig i alla fall. Tack för infon!
Aha, men då behöver han inte vara så orolig i alla fall. Tack för infon!
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 07:51Minimal risk att springa fel. Banan är fantastiskt bra snitslad. Men underlaget är tufft på flera ställen.
Minimal risk att springa fel. Banan är fantastiskt bra snitslad. Men underlaget är tufft på flera ställen.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 08:20Det var intressant, hur tufft? Han tänkte ta sina VFF.
Det var intressant, hur tufft? Han tänkte ta sina VFF.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 08:51Jag sprang i aquasocks sista 2 milen i höstas. Gick (efter omständigheterna) utmärkt bra.
Jag sprang i aquasocks sista 2 milen i höstas. Gick (efter omständigheterna) utmärkt bra.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 11:13Det finns två partier av banan där underlaget är ojämnt och fullt av rötter. Där måste man vara noga med fotisättningen. Jag vurpade rejält en gång förra året. Men drygt tre mil av banan går på elljusspår, grusvägar och asfalt. Det är ett fint och välarra
Det finns två partier av banan där underlaget är ojämnt och fullt av rötter. Där måste man vara noga med fotisättningen. Jag vurpade rejält en gång förra året. Men drygt tre mil av banan går på elljusspår, grusvägar och asfalt. Det är ett fint och välarra
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 11:30Eftersom det här är mina hemmaskogar så kan jag informera om att den tidigare så bedrövligt underhållna Åvavägen som man springer ca 4 km på i år har planats och fått ny fin asfalt.
Eftersom det här är mina hemmaskogar så kan jag informera om att den tidigare så bedrövligt underhållna Åvavägen som man springer ca 4 km på i år har planats och fått ny fin asfalt.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 15:05Aha! Åvavägen blev min olycka i höstas. Vägskuldran är för smal att springa på och efter bara en km på den snuskigt lutande vägbanan högg det till i knät. Därefter blev det till att stanna och sträcka ut knät var 500 meter ända fram till mål.
Aha! Åvavägen blev min olycka i höstas. Vägskuldran är för smal att springa på och efter bara en km på den snuskigt lutande vägbanan högg det till i knät. Därefter blev det till att stanna och sträcka ut knät var 500 meter ända fram till mål.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 20:47Hur långa sträckor är det rötter? Just ytliga tallrötter har han dåliga erfarenheter av just med VFF. Alla andra underlag ska nog funka fint, och vad bra att de har fixat den dåliga vägen! (t+)
Hur långa sträckor är det rötter? Just ytliga tallrötter har han dåliga erfarenheter av just med VFF. Alla andra underlag ska nog funka fint, och vad bra att de har fixat den dåliga vägen! (t+)