Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 09:58Det är väldigt ovanligt att cykelmekar använder momentnycklar.
Det är väldigt ovanligt att cykelmekar använder momentnycklar.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 10:03Nä men om det var cyklisten som skruvat åt kasetten så karnske han kan behöva en!
Nä men om det var cyklisten som skruvat åt kasetten så karnske han kan behöva en!
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 10:07och då köps det en krönt momentnyckel?
och då köps det en krönt momentnyckel?
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 10:14Hehe, så noga behöver vi nog inte vara, äger själv ingen, utan drar fast grejerna med känsla, vilket borde räcka för de flesta.
Hellre lite för hårt än för löst...uppenbarligen!
Hehe, så noga behöver vi nog inte vara, äger själv ingen, utan drar fast grejerna med känsla, vilket borde räcka för de flesta.
Hellre lite för hårt än för löst...uppenbarligen!
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 16:05Campagnolo suger gammal unken hästballe.
Campagnolo suger gammal unken hästballe.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 16:09Vi vet att du har dålig smak och kör på en Canyon med ShimaNO. Olika falla ödets lott.
Vi vet att du har dålig smak och kör på en Canyon med ShimaNO. Olika falla ödets lott.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 19:33Di2 finns att köpa här på LBS. Om man nu vill det.
Di2 finns att köpa här på LBS. Om man nu vill det.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 09:09Magnus, då gissar jag att du inte vet vad du pratar om... eller har du prövat?... 😉
Magnus, då gissar jag att du inte vet vad du pratar om... eller har du prövat?... 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 13:01"Campagnolo suger gammal unken hästballe."
Nu förstår jag inte riktigt hur det ska gå till. Har du sett det eller ?
Eller heter du möjligen "Campagnolo" så du vet det eller?
Nä det där vet jag inte om jag vill ha reda på faktiskt.Vänligen
P.
"Campagnolo suger gammal unken hästballe."
Nu förstår jag inte riktigt hur det ska gå till. Har du sett det eller ?
Eller heter du möjligen "Campagnolo" så du vet det eller?
Nä det där vet jag inte om jag vill ha reda på faktiskt.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 16:27Han verkar ha fördumar om italienare.
Han verkar ha fördumar om italienare.