Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSabotage mot Tjejvättern
You need to log in to create posts and topics.

http://www.corren.se/ostergotland/odeshog/?articleId=5250405&date=&menuids=

Vilka idioter det finns!!

Otroligt! Tur att ingen ramlade på de sträckor med spik! tänk alla som tränat hårt och länge inför sommarens lopp och så slutar det med spik i däcket. Folk borde dock lära sig att byta och ha med extra slang. Hoppas polisen får tag på de skyldiga. Trist o

Jag hade oturen att råka få 2 punkteringar, och hade bara en slang med mig. Undertiden jag stod och bytte kom det flera tjejer som gick tillbaka åt andra hållet där det stod flaggvakter för de tänkte att de skulle få hjälp där.

När jag bytt däck cyklade

Min erfarenhet är densamma. Jag hade tidig start och var därför en av de tidiga med punka vid vattendepån. Då hade min sambo redan hjälpt ett 10-tal med att byta slang.

Jag talade med två funktionärer på MC för att upplysa om läget, hade t.o.m. en näve

Josefin, det var möjligen inte din man som hjälpte mig?

Han hade mörk jacka, mörk större bil av något slag och Zippfälg/Dischjul? Lite finsk brytning tror jag.

När jag frågade vad slangarna kostade så sa han 5 euro. Jag hoppas att han själv fick tag p

Nej, mannen som hjälpte dig var inte min 🙂 Min stod vid vattendepån i närmare 2 timmar för att hjälpa till att fixa några punkteringar.

Men kärlek och tack till alla som hjälpte till!

Hur fan kan man göra sånna saker! Dur att ingen körde omkull och blev skadad iaf!

Detta är ledsamt å behöva höra. Som det står ovan, mycket svett och många timmar i förberedelser för att tvingas bryta pga någons illgärning.

- Under all kritik -

Jag hade turen att inte få någon punktering! Kanske var en fördel att starta lite senare.....tycker synd om dem som fick bryta p.g.a någon idiot!

Tråkigt att höra 🙁 Också att funktionärerna inte verkade ta er som berättade om detta på allvar.