Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 15:50Jag hade turen att slippa småspik. Jag startade 10.04 och då fanns det nog inget kvar. jag tyckte dock att det stod folk lite varsatns med punka, men det kanske är vanligt ändå.
Man blir ju såå förbannad! Varför gör man en sån grej? 🙁
Jag hade turen att slippa småspik. Jag startade 10.04 och då fanns det nog inget kvar. jag tyckte dock att det stod folk lite varsatns med punka, men det kanske är vanligt ändå.
Man blir ju såå förbannad! Varför gör man en sån grej? 🙁
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 17:23J-vlar vad förbannad jag hade blivit.
Så jäkla onödigt.
J-vlar vad förbannad jag hade blivit.
Så jäkla onödigt.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 17:37Bara inte någon dåre får för sig att göra samma sak vid övriga lopp.
Bara inte någon dåre får för sig att göra samma sak vid övriga lopp.
Quote from Lena O on 13 June 2010, 19:15Vi hade tre stycken punkteringar idag vid samma tillfälle.
Målet var SUB 5, vi hade 5.02 🙁Vi hade det rätt bra ändå, men det hade varit skönt att slippa denna idiothandlingen
Vi hade tre stycken punkteringar idag vid samma tillfälle.
Målet var SUB 5, vi hade 5.02 🙁
Vi hade det rätt bra ändå, men det hade varit skönt att slippa denna idiothandlingen
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:48Förtydligande: Gazzah körde halvvättern, så det var tydligen nubb (kvar?) där också...
Förtydligande: Gazzah körde halvvättern, så det var tydligen nubb (kvar?) där också...
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:50Konstigt att de inte har rensat vägen med magnet innan start i morse.
Konstigt att de inte har rensat vägen med magnet innan start i morse.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:52Eländet fortsatte idag!! Fick 2 punkteringar idag på en 1km sträcka!! Är inte bitter:@ Tydligen svårt å få bort alla nubb.. Tänker inte ens ta orden i min mun vad jag tycker om den/dessa mycket sjuka människa/människor... MENINGSLÖST!!!
Eländet fortsatte idag!! Fick 2 punkteringar idag på en 1km sträcka!! Är inte bitter:@ Tydligen svårt å få bort alla nubb.. Tänker inte ens ta orden i min mun vad jag tycker om den/dessa mycket sjuka människa/människor... MENINGSLÖST!!!
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:56Under OS så handsopades träningsvägarna på nätterna för landslaget.
De körde bara 20 mils rundor.
Under OS så handsopades träningsvägarna på nätterna för landslaget.
De körde bara 20 mils rundor.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:59Hur var vädret idag då? Lika blåsigt som igår?
Hur var vädret idag då? Lika blåsigt som igår?
Quote from Lena O on 13 June 2010, 20:10Tyvärr Nina, Vädret idag var fantastiskt bra.
Medvind och sol nästan hela vägen 😉
Tyvärr Nina, Vädret idag var fantastiskt bra.
Medvind och sol nästan hela vägen 😉