Quote from Guest on 20 December 2010, 22:03Jag saknar att kunna regga upphopp eller burpees. Jag hittar dem inte i listan iallafall. Finns det kanske nåt annat som dessa träningsmoment kan heta och som finns i listan?
Jag saknar att kunna regga upphopp eller burpees. Jag hittar dem inte i listan iallafall. Finns det kanske nåt annat som dessa träningsmoment kan heta och som finns i listan?
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 22:13Plyometrics är en träningsform som de passar bra under.
http://en.wikipedia.org/wiki/Plyometrics
Plyometrics är en träningsform som de passar bra under.
Quote from Magnus Gelang on 20 December 2010, 22:29Ja både upphopp och burpees verkar ju vara en sån typ av övning. Men jag skulle nog vilja ha det lite mer detaljerat. Just ordet plyo... (har redan glömt resten 😀 ) är ju bara en typ av övning, säger ju inget om vilken del av kroppen man har tränat.
Viss
Ja både upphopp och burpees verkar ju vara en sån typ av övning. Men jag skulle nog vilja ha det lite mer detaljerat. Just ordet plyo... (har redan glömt resten 😀 ) är ju bara en typ av övning, säger ju inget om vilken del av kroppen man har tränat.
Viss
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 22:36Oavsett vilken rubrik man reggar ett pass under, kan man alltid specificera de övningar/rörelser man gjort under "Övningar" (till höger på sidan). Där finns kolumner för både kommentar, antal osv.
Oavsett vilken rubrik man reggar ett pass under, kan man alltid specificera de övningar/rörelser man gjort under "Övningar" (till höger på sidan). Där finns kolumner för både kommentar, antal osv.
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 22:42Vet inte om det här är svaret men "Upphopp" kan registreras som en underkategori till "Styrketräning"
Vet inte om det här är svaret men "Upphopp" kan registreras som en underkategori till "Styrketräning"
Quote from Magnus Gelang on 20 December 2010, 22:43Miss Flugvikt: Jo jag vet att man kan speca så, men jag vill inte riktigt vara så detaljerad 🙂
Miss Flugvikt: Jo jag vet att man kan speca så, men jag vill inte riktigt vara så detaljerad 🙂
Quote from Magnus Gelang on 20 December 2010, 22:44Mikael: Hur menar du nu? Regga styrketräning och sen skriva upphopp i kommentaren? Såsom jag gör nu fast jag kallar det "övrig styrka/kondition"?
Eller menar du att man kan välja upphopp där bland alla sakerna till höger om man har valt styrketräning som
Mikael: Hur menar du nu? Regga styrketräning och sen skriva upphopp i kommentaren? Såsom jag gör nu fast jag kallar det "övrig styrka/kondition"?
Eller menar du att man kan välja upphopp där bland alla sakerna till höger om man har valt styrketräning som
Quote from Magnus Gelang on 20 December 2010, 22:47Mikael: Jag fattar nu vad du menar och det blir samma svar till dig som till Miss Flugvikt 🙂
Mikael: Jag fattar nu vad du menar och det blir samma svar till dig som till Miss Flugvikt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 22:49När man väljer styrketräning och klickar på "Övningar" i högra kolumnen så öppnas en tabell längre ned på sidan. Där kan man skriva in olika övningar. Ett antal sådana finns redan inlagda på Funbeat, bl.a Upphopp. Dett räcker alltså med att skriva "upp" i
När man väljer styrketräning och klickar på "Övningar" i högra kolumnen så öppnas en tabell längre ned på sidan. Där kan man skriva in olika övningar. Ett antal sådana finns redan inlagda på Funbeat, bl.a Upphopp. Dett räcker alltså med att skriva "upp" i
Quote from Catharina Brattlin on 20 December 2010, 22:52Åsa, Du är nog inte medveten om att Du precis sa emot Dig själv lite? Burpees är väl en övning? En detalj?
Mitt förslag? Maila Olle. Han ordnade till "Vila" nyss, så då kanske Dina burpees kan få komma med?
Åsa, Du är nog inte medveten om att Du precis sa emot Dig själv lite? Burpees är väl en övning? En detalj?
Mitt förslag? Maila Olle. Han ordnade till "Vila" nyss, så då kanske Dina burpees kan få komma med?