Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 22:53Du vill alltså ha "Upphopp" som en egen träningsform. Det kan ju tyckas rimligt eftersom armhävningar, situps, plankan, bänkpress och ett antal andra styrketräningsövningar har den statusen. Fråga Olle....
Du vill alltså ha "Upphopp" som en egen träningsform. Det kan ju tyckas rimligt eftersom armhävningar, situps, plankan, bänkpress och ett antal andra styrketräningsövningar har den statusen. Fråga Olle....
Quote from Magnus Gelang on 20 December 2010, 22:53Ja jag testade det och såg hur det var upplagt.
Nackdelen med det är att man kan inte se direkt i kalendern vad man har gjort utan man måste klicka på "visa" för att se vad det är man har gjort.
Det är ju helt ok tycker jag om man har gjort flera olika öv
Ja jag testade det och såg hur det var upplagt.
Nackdelen med det är att man kan inte se direkt i kalendern vad man har gjort utan man måste klicka på "visa" för att se vad det är man har gjort.
Det är ju helt ok tycker jag om man har gjort flera olika öv
Quote from Magnus Gelang on 20 December 2010, 22:55Sylvia: Vet inte riktigt var du menar att jag sa emot mig själv? Men hur som helst, det jag menar är att jag vill kunna se ordet upphopp direkt i kalendern. Jag vill inte behövs klicka på "visa" för att se detaljerna om vad det är jag har gjort 🙂
Har O
Sylvia: Vet inte riktigt var du menar att jag sa emot mig själv? Men hur som helst, det jag menar är att jag vill kunna se ordet upphopp direkt i kalendern. Jag vill inte behövs klicka på "visa" för att se detaljerna om vad det är jag har gjort 🙂
Har O
Quote from Magnus Gelang on 20 December 2010, 22:58Nu har jag mailat Olle och nu ska jag gå och sova 🙂
Nu har jag mailat Olle och nu ska jag gå och sova 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 23:06Godnatt. Du kanske hinner med 30 sek Upphopp före hopp i sängen 🙂
Godnatt. Du kanske hinner med 30 sek Upphopp före hopp i sängen 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 00:02Finns "vila" som träning är upphopp och burpees minst sagt godkända i min värld. 😉
Listan över olika sorters träning är väl inte - och har nog aldrig varit - minimalistisk här på funbeat; så för min del är det inga problem om den utökas ännu mer för att
Finns "vila" som träning är upphopp och burpees minst sagt godkända i min värld. 😉
Listan över olika sorters träning är väl inte - och har nog aldrig varit - minimalistisk här på funbeat; så för min del är det inga problem om den utökas ännu mer för att