Quote from Guest on 16 April 2014, 21:25Hur är den i storlek?
Är 190cm lång och väger 80-85kg. Står i valet och kvalet mellan M/L och XL.
Hur är den i storlek?
Är 190cm lång och väger 80-85kg. Står i valet och kvalet mellan M/L och XL.
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 21:35Jag är 1,84 och väger ca 72, jag använder M/L. Har du möjligheten att prova innan du köper så gör det.
Jag är 1,84 och väger ca 72, jag använder M/L. Har du möjligheten att prova innan du köper så gör det.
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 22:21Tänkte beställa, så ingen möjlighet att prova. Hur sitter den på dig? Får du dra åt alla spännen mycket?
Tänkte beställa, så ingen möjlighet att prova. Hur sitter den på dig? Får du dra åt alla spännen mycket?
Quote from Funbeat user on 17 April 2014, 14:58Jag tycker den sitter riktigt bra. Lite bökigt att nå fickorna på ryggen medans man springer men det kanske räcker med lite tillvänjning.
Jag tycker den sitter riktigt bra. Lite bökigt att nå fickorna på ryggen medans man springer men det kanske räcker med lite tillvänjning.
Quote from Elias Engqvist on 17 April 2014, 19:10Micke, jag tror att du ska ha den större varianten. Jag är 1.75 och den sitter som gjord för mig. Visserligen kan större personer ha den men jag tror att XL skulle passa bättre (Håller med om fickorna, men man vänjer sig)
Micke, jag tror att du ska ha den större varianten. Jag är 1.75 och den sitter som gjord för mig. Visserligen kan större personer ha den men jag tror att XL skulle passa bättre (Håller med om fickorna, men man vänjer sig)
Quote from Funbeat user on 18 April 2014, 14:06Jag har ML och är 183cm grannen som är lite längre har åxxå ML (jag provade hans innan jag köpte min!!!)
du bör nästan prova för du är längre än oss!!!
// Pär
Jag har ML och är 183cm grannen som är lite längre har åxxå ML (jag provade hans innan jag köpte min!!!)
du bör nästan prova för du är längre än oss!!!
// Pär
Quote from Funbeat user on 21 April 2014, 20:38XL känns inte jättestor på mig som är 180-181 cm (lite osäker), så den borde kunna funka för dig, men för all del, det är inte fel att prova innan man köper.
XL känns inte jättestor på mig som är 180-181 cm (lite osäker), så den borde kunna funka för dig, men för all del, det är inte fel att prova innan man köper.
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 10:55Beställde från addnature. Går alltid att skicka tillbka om M/L blir för liten 🙂
Beställde från addnature. Går alltid att skicka tillbka om M/L blir för liten 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 10:57Meddela gärna hur den sitter på dig, är själv 187 cm och funderar på samma modell 🙂
Meddela gärna hur den sitter på dig, är själv 187 cm och funderar på samma modell 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2014, 11:20Det blev en XL. Den sitter perfekt.
Det blev en XL. Den sitter perfekt.