Quote from Guest on 11 January 2011, 13:42Var och testade ett par SALOMON Speedcross 2 idag, tyvärr hade de inte preci rätt storlek och tyvärr inte varianten i gore-tex heller. Någon som kan ge förslag på butik som både har GTX-varianten och många storlekar, skulle nog behöva 41 1/3 då 42 var lit
Var och testade ett par SALOMON Speedcross 2 idag, tyvärr hade de inte preci rätt storlek och tyvärr inte varianten i gore-tex heller. Någon som kan ge förslag på butik som både har GTX-varianten och många storlekar, skulle nog behöva 41 1/3 då 42 var lit
Quote from Elias Engqvist on 11 January 2011, 13:52Det hade underlättat om du berättat vilken stad du bor i och vilken butik du var i!
Det hade underlättat om du berättat vilken stad du bor i och vilken butik du var i!
Quote from ellen olsson on 11 January 2011, 13:54Jag kan slå vad om att staden är Stockholm.
Jag kan slå vad om att staden är Stockholm.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 13:55Det är väl ännu mer intressant att veta vilken stad föreslagna butiker ska ligga i. 😉
Det är väl ännu mer intressant att veta vilken stad föreslagna butiker ska ligga i. 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 13:55Bor i Gävle, ska till Stockholm inom kort så det skulle fungera annars tänkte jag på nätet också.
Bor i Gävle, ska till Stockholm inom kort så det skulle fungera annars tänkte jag på nätet också.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 13:56Jag kan slå vad om att staden är Gävle.
Edit: Asch, nu hann TS avslöja sin bostadsort själv. Annars var den uppgiften bara två klick bort. (H)
Jag kan slå vad om att staden är Gävle.
Edit: Asch, nu hann TS avslöja sin bostadsort själv. Annars var den uppgiften bara två klick bort. (H)
Quote from Elias Engqvist on 11 January 2011, 13:56Elin, dom kanske inte ens behöver ligga i en stad???
Elin, dom kanske inte ens behöver ligga i en stad???
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 13:57Salomon har en konceptbutik på Norrlandsgatan i Stockholm, kan inte lova att de har just vad du letar efter men du kan ju ringa i förväg och höra med dem.
Salomon har en konceptbutik på Norrlandsgatan i Stockholm, kan inte lova att de har just vad du letar efter men du kan ju ringa i förväg och höra med dem.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 14:00Christer: Det var du som började gnöla över stad. 😉
I övrigt är jag dålig på att minnas vilka butiker som för vilka märken men kolla in på hemsidorna för Löplabbet, Runners store och Add Nature och spana lite.
Christer: Det var du som började gnöla över stad. 😉
I övrigt är jag dålig på att minnas vilka butiker som för vilka märken men kolla in på hemsidorna för Löplabbet, Runners store och Add Nature och spana lite.
Quote from Elias Engqvist on 11 January 2011, 14:00Jag har köpt mina Salomon Speedcross 2 på RS iaf!
Jag har köpt mina Salomon Speedcross 2 på RS iaf!