Quote from Guest on 23 November 2010, 07:57Hej!
Funderar på att köpa mig ett par trailskor och har fastnat för Salomons speedcross. Nu undrar jag om någon har erfarenhet om deras storlek på skorna om dom är små eller stora. Jag tänkte köpa på nätet då jag har ca. 10mil till närmsta återförsäljare
Hej!
Funderar på att köpa mig ett par trailskor och har fastnat för Salomons speedcross. Nu undrar jag om någon har erfarenhet om deras storlek på skorna om dom är små eller stora. Jag tänkte köpa på nätet då jag har ca. 10mil till närmsta återförsäljare
Quote from Elias Engqvist on 23 November 2010, 08:07Jag tror dom är ganska normala i storlek.
Vad gäller val av sko: Jag har ett par såna fast 2 årsmodeller äldre och så har jag ett par Inov8 X-talon 212.
Båda terrängskor fast en stor skillnad.
Speedcross är tyngre men väldigt ombonad och skön för foten.
Jag tror dom är ganska normala i storlek.
Vad gäller val av sko: Jag har ett par såna fast 2 årsmodeller äldre och så har jag ett par Inov8 X-talon 212.
Båda terrängskor fast en stor skillnad.
Speedcross är tyngre men väldigt ombonad och skön för foten.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 07:17Provade ett par SpeedCross igår och vill nog påstå att de är ganska normala. Möjligtvis lite mindre än normalt men alldeles för lite för att jag ska gå upp ett halvnummer (kan ju ockaå vara att andra skor är lite större än "normalt" ). Sedan fick jag intr
Provade ett par SpeedCross igår och vill nog påstå att de är ganska normala. Möjligtvis lite mindre än normalt men alldeles för lite för att jag ska gå upp ett halvnummer (kan ju ockaå vara att andra skor är lite större än "normalt" ). Sedan fick jag intr
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 08:57Investerade i ett par Salomon speedcross igår. Känns underbart sköna och lätta på foten, längtar till nästa utepass 🙂
Investerade i ett par Salomon speedcross igår. Känns underbart sköna och lätta på foten, längtar till nästa utepass 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 00:03Tackar för informationen.
Ska åka till Göteborg i helgen och får nog bli en sväng till löplabbet
för testning av skorna.
Tackar för informationen.
Ska åka till Göteborg i helgen och får nog bli en sväng till löplabbet
för testning av skorna.