Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Länk till hemsidan: http://salomontrailrunning.ikhp.se/

Sprang delar av banan igår och den är riktigt tuff. Nu när det regnat och var lerigt blev det dessutom ytterligare en dimension.

På fredag är det sista anmälningsdag.

Sedär ja, nu finns det en banpresentation och lite bilder på hemsidan.

Har letat på hemsidan hur länge som helst nu men hittar inte varken start pm eller vägbeskrivning till tävlingsområdet,men visst fanns det på hemsidan härom dagen eller har jag fel,hur skall jag nu hitta dit,tur jag inte är helt tappad bakom en vagn och k

Fan, kommer till Jönköping kl 13 imorgon. Hade jag känt till det här tidigare så hade jag åkt idag istället...

Miche, det har du helt rätt i. Lite knapert med info om hur man hittar till IKHP.

Hoppas ni är nöjda med tävlingen i övrigt. Imponerande prestation av Laban som kom springandes till starten en minut för sent med nummerlappen i handen, men ändå lyckades t

Det är klart att det ska finnas en vägbeskrivning till IKHP-stugan på hemsidan.

Faktum är att den fanns där fram till dess att startlistan presenterades. Då togs den bort pga utrymmesskäl i menyraden enligt den information jag fått. Det måste dock rättas

Det låter bra,nu gick det ju bra ändå,jag hittade både dit och tillbaks igen.Ses kanske igen nästa år om tävlingen ligger samtidigt som husvagnsmässan även då.

12