Quote from Guest on 29 May 2011, 19:13Hej!
Sprang med min alldeles nya ryggsäck idag och .. inser att den skaver mot halsen.
Någon som känner igen det?
Vet inte om jag spänt den fel eller om jag köpt fel modell.. när jag testade den tänkte jag inte på att det låg emot halsen.... 🙁
Ja
Hej!
Sprang med min alldeles nya ryggsäck idag och .. inser att den skaver mot halsen.
Någon som känner igen det?
Vet inte om jag spänt den fel eller om jag köpt fel modell.. när jag testade den tänkte jag inte på att det låg emot halsen.... 🙁
Ja
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 19:23Jag har en Salomon XA20 (dock inte en dam-modell).
Har inte haft några sådana problem utan är tvärtom mycket nöjd.Gissar att det är i sidan på halsen den skaver, du kan ju testa att, om möjligt, spänna axelrämmarna lite mer.
Jag har en Salomon XA20 (dock inte en dam-modell).
Har inte haft några sådana problem utan är tvärtom mycket nöjd.
Gissar att det är i sidan på halsen den skaver, du kan ju testa att, om möjligt, spänna axelrämmarna lite mer.
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 19:32Jag har Salomon XA 20 Dam och har aldrig upplevt några problem 🙂 Jättenöjd. Men testa det som ovanstående skrev!
Jag har Salomon XA 20 Dam och har aldrig upplevt några problem 🙂 Jättenöjd. Men testa det som ovanstående skrev!