Quote from Guest on 25 May 2007, 18:28Om det mot förmodan är någon som inte ordnat transport upp till Siljan Runt har jag 3 platser lediga i min bil, avgår när det passar efter jobbet nästa fredag... typ vid 16.30 tiden i alla fall.... Skall bo på vandrarhemmet på Sollerön, Åsengården tror ja
Om det mot förmodan är någon som inte ordnat transport upp till Siljan Runt har jag 3 platser lediga i min bil, avgår när det passar efter jobbet nästa fredag... typ vid 16.30 tiden i alla fall.... Skall bo på vandrarhemmet på Sollerön, Åsengården tror ja
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 18:38Stannar du till i Helsingborg?
Stannar du till i Helsingborg?
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 23:02på förekommen anledning kanske jag skulle förtydliga 😉 att bilen avgår från Lilla Essingen / Stockholm... men visst David, en liten detour runt södra delen av Sverige vore väl kanske inte fel om det inte vore för att.... 🙂
Mvh Jonas
på förekommen anledning kanske jag skulle förtydliga 😉 att bilen avgår från Lilla Essingen / Stockholm... men visst David, en liten detour runt södra delen av Sverige vore väl kanske inte fel om det inte vore för att.... 🙂
Mvh Jonas
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 26 May 2007, 19:36Ehm.. du skulle inte kunna ta vägarna förbi Sundsvall oxå..? 🙂 Är ju bra att samåka har jag hört... 😉
Ehm.. du skulle inte kunna ta vägarna förbi Sundsvall oxå..? 🙂 Är ju bra att samåka har jag hört... 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2007, 11:58Visst, först Helsingborg och sedan Sundsvall... då har jag sedan bara en plats kvar... Någon som vill åka med från säg... Oslo... 😉
Visst, först Helsingborg och sedan Sundsvall... då har jag sedan bara en plats kvar... Någon som vill åka med från säg... Oslo... 😉
Quote from Torbjörn Ohlsson on 27 May 2007, 12:02Svedala ligger inte alls särskilt långt från Helsingborg... Då plockar du upp mig också! Men när jag ska hem kan du väl köra in om Vetlanda, eller varför inte Östersund, eller Karlstad?
Svedala ligger inte alls särskilt långt från Helsingborg... Då plockar du upp mig också! Men när jag ska hem kan du väl köra in om Vetlanda, eller varför inte Östersund, eller Karlstad?
Quote from Funbeat user on 27 May 2007, 22:25Visst !!!
Detta måste vara en av dom mer "meningslösa" men roliga trådarna på funbeat..!!!
Visst !!!
Detta måste vara en av dom mer "meningslösa" men roliga trådarna på funbeat..!!!
Quote from Lena Bjerlöw on 27 May 2007, 22:44motsägelsefullt Jonas! Något som är roligt är inte meningslöst! 🙂
motsägelsefullt Jonas! Något som är roligt är inte meningslöst! 🙂
Quote from Lena O on 27 May 2007, 22:58Hur långt är Siljan Runt, och var/när går den?
Hur långt är Siljan Runt, och var/när går den?
Quote from Mikaela Lexén on 27 May 2007, 23:48Gary, det går den 2 Juni, nu på lördag alltså...
http://www.solleroif.nu/page.asp?hm=3
Gary, det går den 2 Juni, nu på lördag alltså...
http://www.solleroif.nu/page.asp?hm=3