Quote from Lena O on 27 May 2007, 23:53ahh, tack D.
Orkade inte surfa till scf och kolla 😉
synd, ska till London på Lördag ... tillbaka på onsdag.
Verka som det inte finns så många lopp i mina trakter mellan nu och halv/helvättern (om jag nu ens köra de).
ahh, tack D.
Orkade inte surfa till scf och kolla 😉
synd, ska till London på Lördag ... tillbaka på onsdag.
Verka som det inte finns så många lopp i mina trakter mellan nu och halv/helvättern (om jag nu ens köra de).
Quote from Emma Sjöberg on 29 May 2007, 14:46*pssst* Gary.. Du kan få min fristart till Halvvättern...
London.. skulle det vara nåt det jämfört med Sollerön.. *funderar* 😉
*pssst* Gary.. Du kan få min fristart till Halvvättern...
London.. skulle det vara nåt det jämfört med Sollerön.. *funderar* 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2007, 15:55Dom har fler killar med rosa skjortor i london tror jag.... 😉 Om man nu gillar det....
Sedan tror jag att det är roligare att cykla från Sollerön än trafalgar square eftersom det finns så mycket måsar i London... måsar producerar output som är otrevlig..
Dom har fler killar med rosa skjortor i london tror jag.... 😉 Om man nu gillar det....
Sedan tror jag att det är roligare att cykla från Sollerön än trafalgar square eftersom det finns så mycket måsar i London... måsar producerar output som är otrevlig..
Quote from Torbjörn Karlsson on 29 May 2007, 15:57London är inget jämfört med Sollerön..! 😉
Det är däremot Milano! Ser verkligen fram mot att få se 150 fulldopade småkillar med stora ben fara runt i stan! 😉
London är inget jämfört med Sollerön..! 😉
Det är däremot Milano! Ser verkligen fram mot att få se 150 fulldopade småkillar med stora ben fara runt i stan! 😉
Quote from Lena O on 29 May 2007, 16:54Måsar ... i London? ok ....
Jag laddar för inget numera ... bara åk 😉
Måsar ... i London? ok ....
Jag laddar för inget numera ... bara åk 😉
Quote from Lena O on 29 May 2007, 16:56SILVA. ska du inte åka?
SILVA. ska du inte åka?
Quote from Funbeat user on 29 May 2007, 16:59Jag föredrar tourstarten i London jämfört med Sollerön på Midsommaren!
Jag tror till och med att det blir både mer folk, cyklar, måsar, folkfest eller vad som helst i London.
De enda som det troligtvis är mer av på Sollerön är Svenska cyklister och folk
Jag föredrar tourstarten i London jämfört med Sollerön på Midsommaren!
Jag tror till och med att det blir både mer folk, cyklar, måsar, folkfest eller vad som helst i London.
De enda som det troligtvis är mer av på Sollerön är Svenska cyklister och folk
Quote from Emma Sjöberg on 29 May 2007, 18:04Nej jag ska inte åka Gary!
Det blir för mycke bilåkning o för lite cykling!Sen går det ett urtrevligt lopp här i trakten i stället som jag "satsar" på! 🙂
Nej jag ska inte åka Gary!
Det blir för mycke bilåkning o för lite cykling!
Sen går det ett urtrevligt lopp här i trakten i stället som jag "satsar" på! 🙂
Quote from Lena O on 29 May 2007, 21:15Ska återvända till London 5:e juli också .... ska bli grymt att kolla på prologen och starten till Canterbury.
Apropå: http://www.justgiving.com/unitytour2007
Några bekanter som dessutom cyklade VR06
Ska återvända till London 5:e juli också .... ska bli grymt att kolla på prologen och starten till Canterbury.
Apropå: http://www.justgiving.com/unitytour2007
Några bekanter som dessutom cyklade VR06
Quote from Emma Sjöberg on 29 May 2007, 22:12Just.. Kul Gary!!
Just.. Kul Gary!!