Quote from Guest on 28 July 2011, 12:10Hej!
Saucony A4 är fantastiska, men med irriterande hål i sulan där stenar fastnar och sticker ibland hela vägen upp in i insidan av skon.Har någon fyllt igen dessa hål, och i så fall, vad är bäst att använda??
MVH
Johan
Hej!
Saucony A4 är fantastiska, men med irriterande hål i sulan där stenar fastnar och sticker ibland hela vägen upp in i insidan av skon.
Har någon fyllt igen dessa hål, och i så fall, vad är bäst att använda??
MVH
Johan
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 12:20Lim funkar bra!
Lim funkar bra!
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 12:20Jag har inte gjort det, men liquisole borde kunna fungera.
Jag har inte gjort det, men liquisole borde kunna fungera.
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 12:23Själv har jag använt Liquisole för ett liknande syfte (ett par Adidas där det fanns djupare partier där det fastnade stenar och liknande), har funkat utmärkt. Köpte min lilla tub på Stadium men det finns nog lite överallt.
Själv har jag använt Liquisole för ett liknande syfte (ett par Adidas där det fanns djupare partier där det fastnade stenar och liknande), har funkat utmärkt. Köpte min lilla tub på Stadium men det finns nog lite överallt.
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 13:46Knas Ohlson har Liquisole
Knas Ohlson har Liquisole
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 16:10Jag är inne på 3:e årgången - A2, A3 och nu A4 och älskar dom. Jag använder PL400 lim och det funkar perfekt.
Jag är inne på 3:e årgången - A2, A3 och nu A4 och älskar dom. Jag använder PL400 lim och det funkar perfekt.
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 20:27Ja jag har åxå ett par Reebook vad dom nu heter som alltid samlar upp ett antal stenar när man kutar på grusväg....märker inget då men uppe på asfalten så märks det naturligtvis. Stannar å plockar bort bumlingarna å så är det bara att jogga vidare....lite
Ja jag har åxå ett par Reebook vad dom nu heter som alltid samlar upp ett antal stenar när man kutar på grusväg....märker inget då men uppe på asfalten så märks det naturligtvis. Stannar å plockar bort bumlingarna å så är det bara att jogga vidare....lite
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 20:32Kära Kjell,
Lätt för dig att säga. Vi vanliga dödliga riskerar ju att inte komma i mål på tävling innan dom stängt och gått hem om vi ska stanna titt som tätt och plocka stenar ur sulorna. 🙂
Kära Kjell,
Lätt för dig att säga. Vi vanliga dödliga riskerar ju att inte komma i mål på tävling innan dom stängt och gått hem om vi ska stanna titt som tätt och plocka stenar ur sulorna. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 22:49Men älskade Hurt-Bullan då....!!?
Glömmer väl aldrig bilden på dig med skottkärran till bristningsgränsen fylld av sten..Och du sa i kommentaren att du tagit dom ur dojorna....jo,jo.....å vad jag kommer ihåg från våra möten i Råsta Runt så kutar du minst
Men älskade Hurt-Bullan då....!!?
Glömmer väl aldrig bilden på dig med skottkärran till bristningsgränsen fylld av sten..Och du sa i kommentaren att du tagit dom ur dojorna....jo,jo.....å vad jag kommer ihåg från våra möten i Råsta Runt så kutar du minst