Quote from Guest on 9 September 2011, 15:34Någon som har erfarenhet av Saucony Cortana och kan jämföra den med ex Kinvaran eller Triumph? (eller ev Mirage)
Det står lite grand om ex vikt och dämpning på Sauconys hemsida men inget om ex stabilitet. Ganska knapphändig info överlag.Jag skulle vilja
Någon som har erfarenhet av Saucony Cortana och kan jämföra den med ex Kinvaran eller Triumph? (eller ev Mirage)
Det står lite grand om ex vikt och dämpning på Sauconys hemsida men inget om ex stabilitet. Ganska knapphändig info överlag.
Jag skulle vilja
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 15:44Jag ville ha en som var lite mer "sko" än Kinvaran. Köpte Mirage. Fantastiska skor! Har inte provat Cortana dock.
Jag ville ha en som var lite mer "sko" än Kinvaran. Köpte Mirage. Fantastiska skor! Har inte provat Cortana dock.
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 13:07Miragen har jag också tittat på men det har väl nån form av pronationsstöd? Jag pronerar inte men det kanske inte har så stor betydelse?
Hur mycket stöd i hälkappan har Miragen? Hur känns stödet runt hålfoten?
Miragen har jag också tittat på men det har väl nån form av pronationsstöd? Jag pronerar inte men det kanske inte har så stor betydelse?
Hur mycket stöd i hälkappan har Miragen? Hur känns stödet runt hålfoten?
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:36Jo, lite. Jag springer mer åt mellan/framfotahållet så jag märker inte av det.
Jo, lite. Jag springer mer åt mellan/framfotahållet så jag märker inte av det.